ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ
Επισημαίνουμε ότι στη διάθεση του ελέγχου θα πρέπει να τεθούν όλα τα πρωτότυπα παραστατικά στοιχεία τεκμηρίωσης, των επί μέρους μοριοδοτούμενων κριτηρίων, όπως αυτά αναγράφονται ενδεικτικά στο συνημμένο στην παρούσα πίνακα και εφόσον διατίθενται από την επιχείρηση. Επισημαίνεται ακόμα ότι κατά τη μοριοδότηση οι επιθεωρητές διαπιστώνουν, αν τα επί μέρους τμήματα (καταστήματα, κολυμβητικές δεξαμενές, αίθουσες πολλαπλών χρήσεων κλπ) περιλαμβάνονται στα εγκεκριμένα από τον Ε.Ο.Τ. αρχιτεκτονικά σχέδια.
Τέλος παρακαλούμε για όποια περαιτέρω διευκρίνιση να επικοινωνήσετε με τη Δ/νση Π.Ε.&Ε.Α./Ε.Ο.Τ. ή με τους επιθεωρητές οι οποίοι θα συμμετάσχουν στον έλεγχο.
4 .ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ –ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ
Κατά τον έλεγχο θα συζητηθεί με τους επιθεωρητές ο τρόπος καταγραφής των όποιων παραπόνων ενδεχομένως γίνουν από πελάτες για τις προσφερόμενες υπηρεσίες σας και φυσικά ο τρόπος διαχείρισης αυτών εκ μέρους σας. Σας επισημαίνουμε ότι ο τρόπος που η επιχείρηση διαχειρίζεται τα παράπονα των πελατών της ή εξετάζει την ικανοποίηση των πελατών της αντανακλά την καλή εικόνα της επιχείρησης γενικότερα.
Οι επιθεωρητές κατά τη σύνταξη της έκθεσής τους θα κάνουν τις όποιες επισημάνσεις τους στα συμπεράσματα -διαπιστώσεις τους σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο πρότυπο πιστοποίησης κατά ΕΛΟΤ ΕΝ 45011 (8.1.1)
Σημείωση : Η Δ/νση Π.Ε.&Ε.Α. δηλώνει και ο επιχειρηματίας αποδέχεται ότι οι πληροφορίες που λαμβάνονται κατά τη διάρκεια του ελέγχου κατάταξης καταλύματος, θα χρησιμοποιηθούν για τη διαχείριση του αιτήματός του επιχειρηματία. Αποδέκτης των στοιχείων αυτών δύναται να είναι οι αποκεντρωμένες υπηρεσίες του Ε.Ο.Τ. (δηλ. οι Π.Υ.Τ. ) καθώς και κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο στο οποίο βάσει της κείμενης νομοθεσίας είναι υποχρεωμένο ή δικαιούται να ανακοινώνει τα στοιχεία, ο Ε.Ο.Τ.