ΔΕΚΟ

13/07/2013 - 16:00

ΑΠΟΞΗΛΩΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ Χ.Τ. (ΚΑΛΩΔΙΟΥ, ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΤΗ) ΤΗΣ ΔΕΗ

Αποξήλωση παροχής Χ.Τ. (καλωδίου, κιβωτίου και μετρητή) της ΔΕΗ     Αρμόδιος φορέας: Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού (ΔΕΗ)    Κωδικός υπηρεσίας: 2155    Κόστος: Μηδέν    Νομικό πλαίσιο: ΦΕΚ τ. Β 135/06.02.2006 Περιγραφή Απαιτούμενα δικαιολογητικά για την αποξήλωση παροχής Χ.Τ. της ΔΕΗ (καλωδίου, κιβωτίου και μετρητή). Δικαιολογητικά     Αίτηση για την αποξήλωση παροχής Χ.Τ. (καλωδίου, κιβωτίου και μετρητή) της ΔΕΗ     (Απαραίτητο έγγραφο)     Φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ΔΕΗ     Τίτλοι Ιδιοκτησίας Ακινήτου Διαδικασία Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για να αιτηθεί την αποξήλωση παροχής Χ.Τ. (καλωδίου, κιβωτίου και μετρητή) της ΔΕΗ, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.     Βήµα 1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης.     Βήμα 2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος.     Βήµα 3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο).     Βήµα 4 :Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει.     Σημειώσεις και επεξηγήσεις     Το αίτημα υποβάλλεται μόνο από τον ιδιοκτήτη του ακινήτου.     Για τον απαιτούμενο χρόνο ικανοποίησης του αιτήματος, καθώς και για τυχόν επιπλέον δικαιολογητικά οι ενδιαφερόμενοι θα ενημερώνονται από την αρμόδια για την έκδοση της τελικής πράξης υπηρεσία.
13/07/2013 - 15:31

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΙΚΙΑΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΔΕΗ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΙΚΙΑΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΔΕΗ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΠΟΙΟΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΔΕΙΤΕ ΕΑΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ
13/07/2013 - 15:24

ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΔΕΗ

ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΔΕΗ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΕΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ
13/07/2013 - 14:01

Δικαιολογητικα για το Κοινωνικο Τιμολογιο

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΙΚΙΑΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΔΕΗ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΠΟΙΟΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΔΕΙΤΕ ΕΑΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ
13/07/2013 - 13:53

ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥ ΤΟΥ ΟΑΠ-ΔΕΗ

Αλλαγή διεύθυνσης κατοικίας συνταξιούχου του ΟΑΠ-ΔΕΗ   Περιγραφή Υποβολή αίτησης για την αλλαγή διεύθυνσης κατοικίας συνταξιούχου του ΟΑΠ-ΔΕΗ. Δικαιολογητικά Αίτηση για την αλλαγή διεύθυνσης κατοικίας συνταξιούχου του ΟΑΠ - ΔΕΗ (Απαραίτητο έγγραφο) Διαδικασία Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για να αιτηθεί την αλλαγή διεύθυνσης κατοικίας συνταξιούχου, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Βήµα 1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης. Βήμα 2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος. Βήµα 3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο). Βήµα 4 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει.
Σελίδα 2 από 2

Οι ειδήσεις τώρα