Περίπτωση α: αλλαγή ονόματος ιδιοκτήτη ή αλλαγή στοιχείων
Απαιτούμενα δικαιολογητικά
1. Αίτηση στην οποία αναφέρεται υποχρεωτικά ο λόγος για τον οποίο ζητείται διορθωτική πράξη, η πολεοδομική ενότητα, ο κωδικός ιδιοκτησίας, τα στοιχεία του αιτούντα
2. Τίτλος ιδιοκτησίας κατά την ημερομηνία κύρωσης της πράξης εφαρμογής (ΠΕ)
3. Προηγούμενοι τίτλοι ιδιοκτησίας, μέχρι 10-3-1982
4. Επικυρωμένο σχεδιάγραμμα που συνοδεύει του τίτλους ιδιοκτησίας
5. Πιστοποιητικά υποθηκοφυλακείου (μεταγραφής, μη εκποιήσεων, βαρών και αγωγών)
6. Αντίγραφο μερίδας ιδιοκτητών στις 10-3-1982 και κατά την ημερομηνία κύρωσης της πράξης εφαρμογής, από το αρμόδιο υποθηκοφυλακείο. Εάν η μερίδα είναι μεγάλη, απαιτείται βεβαίωση δικηγόρου και μηχανικού για την έκταση των ιδιοκτησιών στην υπόψη πολεοδομική ενότητα, στις 10-3-1982
7. Δηλώσεις ιδιοκτησίας όλων των συνιδιοκτητών του ακινήτου κατά την ημερομηνία κύρωσης της πράξης εφαρμογής
8. Κτηματολογικό φύλλο και απόσπασμα κτηματολογικού διαγράμματος, όπου λειτουργεί κτηματολόγιο
9. Αντίγραφο διαγράμματος πράξης εφαρμογής όπου να φαίνεται η εν λόγω ιδιοκτησία
10. Αντίγραφο αποσπάσματος πράξης εφαρμογής
11. Απόφαση κύρωσης της πράξης εφαρμογής
12. Σύντομο ιστορικό
Περίπτωση β. Εάν υπάρχει αλλαγή εμβαδού ή ορίων
Πλέον των δικαιολογητικών της περίπτωσης α απαιτούνται:
1. Τοπογραφικό διάγραμμα κλίμακας 1:500 που έχει συνταχτεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές της πράξης εφαρμογής και συντεταγμένες από κρατικό δίκτυο σε όλα τα σημεία που απαιτούνται)
2. Κατάθεση αμοιβής μηχανικού (ΤΣΜΕΔΕ, ΦΕΜ)
3. Αυτοψία από την υπηρεσία
2.3. Περίπτωση γ. Υποθέσεις με πολλούς κληρονόμους, ιδανικά μερίδια, πολλές μεταβιβάσεις, με σύνταξη τοπογραφικού και γενικά με πολύπλοκο ιστορικό
Πλέον των δικαιολογητικών της περίπτωσης α απαιτούνται:
1. Τεχνική έκθεση μηχανικού, όσον αφορά το τοπογραφικό
2. Έκθεση δικηγόρου, όσον αφορά τίτλους ιδιοκτησίας
Για την υπογραφή της απαιτούμενης απόφασης κύρωσης της διορθωτικής πράξης, από την Περιφέρεια Αττικής Δ/νση Περιβάλλοντος & Χωρικού Σχεδιασμού απαιτούνται:
1. Πράξη διορθωτική συνταγμένη από ιδιώτη μηχανικό ή την αντίστοιχη Υπηρεσία του Δήμου και υπογεγραμμένη από την αντίστοιχη Υπηρεσία του Δήμου.
2. Διορθωμένος πίνακας συνταγμένος από ιδιώτη μηχανικό ή την αντίστοιχη υπηρεσία του Δήμου και υπογεγραμμένος από την αντίστοιχη Υπηρεσία του Δήμου.
3. Σχεδιάγραμμα τοπογραφικό όπου απαιτείται συνταγμένο από ιδιώτη μηχανικό ή την αντίστοιχη Υπηρεσία του Δήμου και υπογεγραμμένο από την αντίστοιχη Υπηρεσία του Δήμου.
4. Αντίγραφα σε ψηφιακή μορφή των παραπάνω.
Στάδια ολοκλήρωσης διαδικασίας:
1. Αίτηση ενδιαφερομένου με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στον οικείο Δήμο.
2. Έλεγχος & σύνταξη διορθωτικής πράξης της Π.Ε. με τους απαιτούμενους πίνακες και τοπογραφικά διαγράμματα από τον οικείο Δήμο.
3. Διαβίβαση φακέλου για απόφαση κύρωσης στη Δ/νση Χωρικού Σχεδιασμού.
4. Έλεγχος στοιχείων και σύνταξη απόφασης κύρωσης.
5. Ανάρτηση απόφασης στο διαδίκτυο (Διαύγεια).
6. Διαβίβαση φακέλου στον οικείο Δήμο για την κοινοποίηση της απόφασης.