Τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα οχημάτων κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου - Ιουνίου ανήλθαν σε 68,8εκατ. ευρώ, έναντι 70,8 εκατ. πέρυσι (μόλις 2,9% μείωση), σε μια περίοδο κατά την οποία η αγορά υπέστη μεγάλη μείωση στο σύνολό της, που έφθασε στο 11,1% (στοιχεία Μαΐου).
Τα δεδομένα, που χαρακτηρίζουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Ιnteramerican στον κλάδο, είναι ο πλουραλισμός στη διανομή, με ισορροπημένη σχέση παραγωγής μεταξύ των φυσικών δικτύων -όπου το 50,6%προέρχεται από το εταιρικό δίκτυο agency και το δίκτυο συνεργαζομένων brokers- και των απευθείας πωλήσεων, όπου το 49,4% παρήγαγε η Anytime.
Ειδικότερα η Anytime, που αποτελεί πρωτοπόρο τρόπο διανομής στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, έφθασε κατά το πρώτο εξάμηνο τους 280.000 πελάτες με αύξηση κατά 33.000 από το 2015, ξεπερνώντας το ήμισυ των ασφαλισμένων οχημάτων της εταιρείας, ενώ αύξησε την παραγωγή της κατά 3,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, φθάνοντας τα 34,1εκατ. ευρώ.
Επισημαίνεται ότι η εταιρεία, κατά το πρώτο εξάμηνο φέτος, κατέβαλε αποζημιώσεις για 22.128 περιπτώσεις στον κλάδο συνολικού ύψους 27,1 εκατ., ενώ κατά το 2015 είχε πληρώσει σε αποζημιώσεις ασφάλισης αυτοκινήτων 59,2 εκατ. ευρώ.