Στην επιστολή του προς την διοίκηση της Τράπεζας Πειραιώς, ο Πρόεδρος του ΔΣΑ Βασ. Αλεξανδρής, αναφέρει ότι συνάδελφοι Δικηγόροι που εκουσίως απευθύνθηκαν στην Τράπεζα προκειμένου να προμηθευτούν τερματικό μηχάνημα POS, κατήγγειλαν στον Σύλλογο ότι συνάντησαν την άρνηση των υπαλλήλων του πιστωτικού ιδρύματος για την χορήγηση αντιγράφου της σύμβασης προς μελέτη εκτός του τραπεζικού καταστήματος.
Ο κ. Αλεξανδρής επισημαίνει μεταξύ άλλων στην επιστολή του, ότι βάσει των γενικών αρχών του αστικού δικαίου (ΑΚ 197, 198, 288), της νομοθεσίας περί προστασίας καταναλωτή (ν. 2251/1994), αλλά και του Κώδικα Τραπεζικής Δεοντολογίας, υφίσταται αδιαμφισβήτητη υποχρέωση του πιστωτικού ιδρύματος να προσφέρει πλήρη και επαρκή προσυμβατική πληροφόρηση στον αντισυμβαλλόμενο και να του εξασφαλίζει την δυνατότητα να λάβει προηγουμένως πραγματική γνώση του περιεχομένου των συμβατικών όρων.
«Προξενεί δε, ακόμη μεγαλύτερη κατάπληξη το γεγονός ότι η εν λόγω παράνομη και αντιδεοντολογική συμπεριφορά προέρχεται από Τράπεζα με την οποία ο ΔΣΑ έχει μακρόχρονη συνεργασία», τονίζει ο πρόεδρος του ΔΣΑ.
«Για τους λόγους αυτούς, επιφυλασσόμενοι παντός δικαιώματος, παρακαλούμε να διευκρινίσετε εγγράφως προς εμάς και τους υπαλλήλους σας ότι υφίσταται υποχρέωση χορήγησης πλήρους σχεδίου της σύμβασης (αντιγράφου), προ της υπογραφής της, εφόσον ο αντισυναλλασσόμενος με την Τράπεζα το ζητεί», καταλήγει η επιστολή.