Την είσοδό της στην ελληνική αγορά ετοιμάζει η γαλλική αλυσίδα μόδας, Kiabi.
Μετα την πολωνική Pepco, τη σουηδική H&M και την ισπανική Inditex (Zara), ο γαλλικός όμιλος Kiabi, ετοιμάζεται να μπει στον ελληνικό χώρο σε εμπορικά πάρκα, καθώς πρόκειται για αλυσίδα με είδη ένδυσης για όλη την οικογένεια –γυναικεία, ανδρικά και παιδικά–, λευκά είδη ,αντικείμενα αποθήκευσης και μικροέπιπλα.
Η μητρική της Kiabi είναι η εταιρεία συμμετοχών Association Familiale Mulliez (AFM) –πρόκειται για την εταιρεία συμμετοχών της γνωστής γαλλικής επιχειρηματικής οικογένειας Mulliez– που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με την αλυσίδα αθλητικών ειδών και αθλητικού εξοπλισμού Decathlon.
Ο όμιλος AFM έχει παρουσία και μέσω άλλης αλυσίδας στην Ελλάδα, καθώς ελέγχει το 85% της Adeo, όπου ανήκουν τα καταστήματα οικιακού εξοπλισμού Leroy Merlin.
Η Kiabi ιδρύθηκε το 1978 από τον Πατρίκ Μουλιέζ στη Βόρεια Γαλλία και το 1993 άνοιξε το πρώτο της κατάστημα εκτός Γαλλίας και συγκεκριμένα στην Ισπανία.
Ακολούθησε στη συνέχεια η είσοδος το 1996 στην ιταλική αγορά και πλέον διαθέτει καταστήματα στο Βέλγιο, στην Πορτογαλία, στη Μάλτα, στην Κύπρο, σε υπερπόντιες κτήσεις της Γαλλίας, σε πολλές αφρικανικές χώρες (Τυνησία, Αλγερία, Μαρόκο, Καμερούν, Σενεγάλη κ.α.), στη Σαουδική Αραβία και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ενώ η εταιρεία σχεδιάζει και την είσοδό της στην ινδική αγορά.
Το 2015 η αλυσίδα έφτασε τα 500 καταστήματα στη Γαλλία αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία. Η εταιρεία διαθέτει συνολικά πάνω από 550 καταστήματα σε 26 χώρες, παραγωγή σε 38 χώρες και στο τέλος του 2022 απασχολούσε 9.536 εργαζομένους.
O τζίρος της φτάνει τα 2 δισ. ευρώ.