Όπως απεκάλυψε μεταξύ 2021 - 2023 το πελατολόγιο της Εθνικής Ασφαλιστικής αυξήθηκε στο 1,7 εκατομμύριο πελάτες, με τους 133.420 εξ αυτών να αγοράζουν προϊόντα της εταιρείας μέσα στο 2023.
Την χρονιά που πέρασε η παραγωγή αυξήθηκε κατά 12%, στα 734,3 εκατ. ευρώ, από 655,9 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ με το «δεξί» μπήκε και το 2024 με το νέο χαρτοφυλάκιο να αυξάνεται κατά 48,1% τον Ιανουάριο και τη συνολική παραγωγή κατά 32,6%.
Ο Ελληνικής καταγωγής Ρομπέρ Γκοσί ανέφερε πως στους μεσοπρόθεσμους στόχους της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι η επίτευξη παραγωγής, άνω του 1 δισ. ευρώ το 2027, αλλά και η πραγματοποίηση επενδύσεων άνω των 100 εκατ. ευρώ σε βάθος πενταετίας.
Σύμφωνα με τον ίδιο, πέρα από την αύξηση της κερδοφορίας, οι στόχοι της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι η βελτίωση του προϊοντικού μείγματος και η εμπορική αποτελεσματικότητα.
«Στόχος μας είναι να πωλούνται στον ίδιο πελάτη τουλάχιστον τρία προϊόντα της εταιρείας, από 1,2 που διατίθενται σήμερα», ανέφερε σχετικά.
Τόσο ο Ρομπέρ Γκοσί, όσο και η Marketing Director της Εθνικής Ασφαλιστικής Χρυσούλα Αθανασοπούλου, αναφέρθηκαν στο νέο λογότυπο της εταιρείας, το οποίο θα είναι η νέα ταυτότητα της, χαρακτηρίζοντάς το ως « γέφυρα μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος».