Όλο και περισσόεροι παίχτες στην αγορά σούπερ μάρκετ χρεώνουν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες των καταναλωτών. Ήταν μία αλλαγή που είχα προαναγγείλει τα σούπερ μάρκετ και τώρα ήρθε η εφαρμογή.
Τα νέα δεδομένα στις online παραγγελίες εγκαινίασε ήδη από το περασμένο καλοκαίρι η Σκλαβενίτης, ανοίγοντας τον δρόμο και στις υπόλοιπες αλυσίδες.
Ήδη από τις 3 Ιουλίου 2023 οι χρεώσεις αποστολής των παραγγελιών από το ηλεκτρονικό κατάστημα του ομίλου Σκλαβενίτης διαμορφώνονται ως εξής:
- 5,00 ευρώ για αγορές έως 30 ευρώ
- 2,50 ευρώ για αγορές από 30 ευρώ έως 100 ευρώ
- Δωρεάν για αγορές από 100 ευρώ και άνω.
Ελάχιστο όριο παραγγελίας στα 25 ευρώ έχει θέσει σε ισχύ η ΑΒ Βασιλόπουλος, ενώ οι δωρεάν παραδόσεις των παραγγελιών ξεκινούν από 45 ευρώ και πάνω.
Όπως ανακοίνωσε πριν από μερικά 24ωρα η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα Μασούτης, από 5 Μαρτίου αλλάζει την πολιτική αποστολών μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος με στόχο «τη διατήρηση του βέλτιστου επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών μας».
Ειδικότερα, όπως ενημερώνει η αλυσίδα:
- Για παραλαβή της παραγγελίας από το κατάστημα δεν υπάρχει χρέωση
- Για παραγγελίες αξίας άνω των 90 ευρώ δεν υπάρχει χρέωση
- Για παραγγελίες αξίας από 40 ευρώ έως 89,99 ευρώ η χρέωση είναι 2,5 ευρώ
- Για παραγγελίες αξίας από 20 ευρώ έως 39,99 ευρώ η χρέωση είναι 3,5 ευρώ.
- Το νέο ελάχιστο ποσό παραγγελίας ανέρχεται στα 20 ευρώ.
Η Μασούτης δεν είναι η πρώτη αλυσίδα που ανακοίνωσε αναπροσαρμογές στις χρεώσεις για τις ηλεκτρονικές της αποστολές.
Το ίδιο ελάχιστο όριο παραγγελίας - στα 25 ευρώ - εφαρμόζει και η My Market, ενώ οι δωρεάν παραδόσεις ξεκινούν από 59 ευρώ και πάνω. Ωστόσο, ο επικεφαλής της, Αριστοτέλης Παντελιάδης, έχει προαναγγείλει αλλαγές στην πολιτική χρεώσεων.