Συγκεκριμένα ο καταγγέλλον προσέφυγε στο Συνήγορο διαµαρτυρόµενος για τον καταλογισµό εκ µέρους της ΕΥ∆ΑΠ προσαύξησης 213,95 ευρώ λόγω εκπρόθεσµης καταβολής της οφειλής του, που αφορούσε παροχή σε διαµέρισµα ιδιοκτησίας του, το οποίο δεν κατοικείτο.
Ο πολίτης είχε κληρονοµήσει διαµέρισµα και για αυτόν το λόγο το 2011 υπέβαλε αίτηση στην ΕΥ∆ΑΠ µέσω του ΚΕΠ ∆ήµου Κηφισιάς ζητώντας την αλλαγή του ονόµατος ιδιοκτήτη της παροχής, καθώς και της διεύθυνσης για την αποστολή των λογαριασµών στην κατοικία του. Ωστόσο κατά την αποστολή της αίτησης µέσω τηλεοµοιοτυπίας (fax) από το ΚΕΠ, εκ παραδροµής δεν εστάλη η δεύτερη σελίδα στην οποία αναγραφόταν η νέα διεύθυνση επικοινωνίας του ιδιοκτήτη, µε αποτέλεσµα να µη λάβει τις ειδοποιήσεις για την εξόφληση των λογαριασµών ύδρευσης.
Ο πολίτης αν και επιχείρησε να αποδείξει ότι το λάθος δεν ήταν δικό του, η υπηρεσία δεν έκανε αποδεκτή την αίτηση θεραπείας. Ο Συνήγορος ενηµέρωσε σχετικά την ΕΥ∆ΑΠ, επισηµαίνοντας παράλληλα ότι: α. ο πολίτης ζήτησε την αλλαγή του ονόµατος της παροχής και της διεύθυνσής του ως νέου ιδιοκτήτη, για την αποστολή των λογαριασµών και το δεύτερο αίτηµά του δεν παρελήφθη από την ΕΥ∆ΑΠ, χωρίς δική του υπαιτιότητα. β. η ΕΥ∆ΑΠ παρέλαβε και διεκπεραίωσε εµφανώς ελλιπή αίτηση, από την οποία απουσίαζε το κείµενο της αίτησης και η υπογραφή του ενδιαφερόµενου. Σε αυτό το τελευταίο ζήτηµα για το οποίο δεν υπήρξε σχετική µνεία ή αντίκρουση από την ΕΥ∆ΑΠ, η Αρχή στήριξε το επιχείρηµα ότι υπάρχει µερίδιο ευθύνης της εταιρείας στη µη σύννοµη διαχείριση του αιτήµατος. Κατόπιν αυτών, η ΕΥ∆ΑΠ αποδέχθηκε τις απόψεις του Συνηγόρου του Πολίτη και προχώρησε στη διαγραφή του επίµαχου ποσού.