Παράλληλα, ο προτεινόμενος ως διευθύνων σύμβουλος Λάμπης Ταγματάρχης εκτίμησε ότι «χρειάζονται οχτώ μήνες για να μπορέσει η ΕΡΤ να γίνει πάροχος ψηφιακού δικτύου» ύστερα από σχετικό διεθνή διαγωνισμό.
Από την πλευρά του ο κ. Παππάς επεσήμανε πως «η διαφημιστική αγορά έχει μικρύνει, με αποτέλεσμα σήμερα τα κανάλια να έχουν ζημίες. Αυτό η κυβέρνηση έχει υποχρέωση να το λάβει υπόψη της. Επομένως μιλά για μικρό αριθμό αδειών, ώστε τα σχήματα που θα προκύψουν να είναι βιώσιμα».