Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν παράπονα από πάρα πολλούς καταναλωτές ότι έχουν έρθει φουσκωμένοι λογαριασμοί». Ανέφερε ακόμη «σχεδόν το 99% των περιπτώσεων που έρχονται καθημερινά στη ΔΕΥΑΚ με τους λογαριασμούς και γίνονται αυτοψίες, όλοι κατανοούν ότι το πρόβλημα ήταν στο ότι δεν γινόταν οι καταγραφές».
Αρκετά παράπονα για φουσκωμένους λογαριασμούς στη ΔΕΥΑ Καστοριάς Παράπονα για «φουσκωμένους» λογαριασμούς δέχεται από πολλούς καταναλωτές τις τελευταίες μέρες η ΔΕΥΑΚ (Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Καστοριάς).Όπως ενημέρωσε κατά τη διάρκεια της χθεσινοβραδινής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Καστοριάς, ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ Ζαχαρίας Παύλου «ίσως για πρώτη φορά έγινε σωστή καταγραφή των ρολογιών.