Στο ίδιο έργο θεατές… Τι και αν άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, τι και αν τα ατυχήματα συνεχίζονται τίποτα δεν έχει αλλάξει όλα αυτά τα χρόνια.
«Απροστάτευτες» διαβάσεις χωρίς να υπάρχει στις περισσότερες περιπτώσεις φύλακας και σε όλα τα σημεία σημεία μπάρα προστασίας.
Μοναδική προειδοποίηση μια πινακίδα για τον κίνδυνο ηλεκτροπληξίας λόγω υψηλής τάσης.
Όπως αποτυπώνεται στα βίντεο και στις φωτογραφίες του Dnews, οι μπάρες κατεβαίνουν αφήνοντας όμως μεγάλο κενό στο δρόμο με αποτέλεσμα πεζοί και οχήματα να συνεχίζουν να διέρχονται και παρατημένα φυλάκια είναι μερικά από τα σοβαρά χρόνια προβλήματα των σιδηροδρομικών γραμμών της Αθήνας.
Οι πεζοί στέκονται στη μέση του δρόμου περιμένοντας ανάμεσα στα αυτοκίνητα να περάσει το τρένο για να διασχίσουν το δρόμο.
Στην οδό Κωνσταντινουπόλεως και συμβολές με την Ιερά Οδό, την Ανδρομάχης, την Ιωαννίνων, την Λένορμαν, στο ύψος του Γκαζιού καθώς και στο ύψος της Λιοσίων εκατοντάδες άνθρωποι όπου διαμένουν στο κέντρο ή μετακινούνται στις δουλειές τους, παιδιά που πηγαίνουν στα σχολεία τους καθώς και φοιτητές που κατευθύνονται προς το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ρισκάρουν τις ζωές.
Το ίδιο ισχύει και για τα οχήματα αφού υπάρχουν πολλοί κάθετοι δρόμοι όπου αυτοκίνητα και μηχανές περνούν πάνω από της ράγες των τρένων.
Όπως και πέρσι έτσι και φέτος ένα STOP (πλέον ξεθωριασμένο) γραμμένο στην άσφαλτο, που υποδεικνύει στους περαστικούς να σταματούν και να τσεκάρουν μήπως εκείνη την στιγμή περνά κάποιο τρένο.
Στις γωνιές τα φυλάκια παραμένουν παρατημένα και μισογκρεμισμένα. Κάποια χρησιμοποιούνται από όσους υπαλλήλους έχουν απομείνει.
Ακόμα και τα προστατευτικά κιγκλιδώματα που έχουν τοποθετηθεί ακριβώς πάνω στα πεζοδρόμια για την προστασία των πολιτών δεν έχουν φτιαχτεί αφού είναι είτε σπασμένα, είτε πολύ λεπτά και κοντά.
Σκουριασμένα σίδερα, χειροκίνητες μανιβέλες, είναι μερικά από τα πράγματα που αντικρίζει κανείς όταν πλησιάζει.
Σε περίπτωση δηλαδή εκτροχιασμού δεν θα μπορέσουν να «κρατήσουν» την αμαξοστοιχία.