«Οι παραγγελίες χωρίς φιλοδώρημα μπορεί να χρειαστούν περισσότερο χρόνο για να παραδοθούν - είστε σίγουροι ότι θέλετε να συνεχίσετε;» ανέφερε η DoorDash σε προειδοποίηση προς κάποιους πελάτες στην εφαρμογή της όταν προσπαθούν να κάνουν μια παραγγελία χωρίς να προσθέσουν φιλοδώρημα, σύμφωνα με άρθρα και στιγμιότυπα οθόνης στα social media.
«Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν ποιες παραγγελίες θέλουν να κάνουν. Οι παραγγελίες που χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να γίνουν αποδεκτές από τους οδηγούς τείνουν να οδηγούν σε πιο αργή παράδοση», αναφέρεται στην προειδοποίηση της εταιρείας.
Η «υπενθύμιση για το φιλοδώρημα» είναι η τελευταία αλλαγή που έχει κάνει η εταιρεία όσον αφορά την υπενθύμιση στους πελάτες της για τη σημασία του φιλοδωρήματος.
Για τους εργαζόμενους της DoorDash, τα φιλοδωρήματα είναι πολλές φορές το «κλειδί» για να βγάλουν χρήματα ενώ εργάζονται για την υπηρεσία.
Η DoorDash λέει ότι οι αποδοχές των οδηγών της εξαρτώνται από το πότε και πού παραδίδουν. Οι οδηγοί κερδίζουν βασικό μισθό, η οποία βασίζεται στον εκτιμώμενο χρόνο, την απόσταση και τη ζήτηση από τους οδηγούς για να παραλάβουν την παραγγελία, καθώς και τα φιλοδωρήματα που αφήνουν οι πελάτες και τυχόν σχετικές προσφορές.
Οι πελάτες μπορούν να αφήσουν φιλοδώρημα τόσο κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας τους όσο και μετά την παραλαβή της παράδοσής τους.