Οι πωλήσεις της Rolex ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς η κορυφαία ελβετική μάρκα ρολογιών κέρδισε μερίδιο αγοράς, σύμφωνα με έκθεση της Morgan Stanley.
Η Rolex παρήγαγε 1,24 εκατομμύρια ρολόγια το 2023 με πωλήσεις ύψους 10,1 δισ. ελβετικών φράγκων (11,5 δισ. δολάρια). Αυτό σημαίνει ότι τα κέρδη της αυξήθηκαν 11% από το 2022, ανέφεραν οι αναλυτές της Morgan Stanley και της ελβετικής εταιρείας LuxeConsult σε έκθεσή τους την Τετάρτη, προσθέτοντας ότι το σημερινό επίπεδο του μεριδίου αγοράς της Rolex είναι «πρωτοφανές».
Ο κατασκευαστής των μοντέλων Daytona, Submariner και Datejust αύξησε το μερίδιο λιανικής αγοράς του πάνω από 30%.
Η φθηνότερη μάρκα ρολογιών Tudor, η οποία ανήκει στη Rolex, είχε πωλήσεις περίπου 545 εκατομμυρίων φράγκων το 2023, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Morgan Stanley.
«Καμία άλλη μάρκα πολυτελείας δεν μπορεί να διεκδικήσει μια τόσο κυρίαρχη θέση στον τομέα της», έγραψαν στην έκθεση οι αναλυτές, με επικεφαλής τον Edouard Aubin της Morgan Stanley και τον Oliver Müller της LuxeConsult.
Η Louis Vuitton, για παράδειγμα, κατείχε πέρυσι μόλις 19% μερίδιο αγοράς στις πολυτελείς τσάντες.
Η Rolex «παραμένει το αδιαμφισβήτητο Νο 1 στη βιομηχανία πολυτελών ρολογιών με μεγαλύτερες πωλήσεις από αυτές των πέντε επόμενων brands Cartier, Omega, Audemars Piguet, Patek Philippe και Richard Mille συνολικά», ανέφεραν.
Με πληροφορίες από Bloomberg