Η αύξηση του δείκτη στην Ευρωζώνη οφείλεται στη βελτίωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης καθώς και της εμπιστοσύνης στους τομείς του λιανικού εμπορίου και των κατασκευών. Η εμπιστοσύνη στον βιομηχανικό τομέα παρέμεινε σταθερή, ενώ επιδεινώθηκε ελαφρά στον τομέα των υπηρεσιών.
Μεταξύ των πέντε μεγαλύτερων οικονομιών της Ευρωζώνης, ο ESI αυξήθηκε σημαντικά στη Γαλλία (+1,5) και οριακά στη Γερμανία (+0,4) ενώ υποχώρησε οριακά στην Ισπανία (-0,4) και παρέμεινε σε γενικές γραμμές αμετάβλητος στην Ιταλία (+0,3) και την Ολλανδία (-0,1).