Όπως εκτιμά ο Mark May, μπορεί να επηρεάσει ακόμα και τις προβλέψεις των εσόδων για μεγάλες εταιρείες μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του χρόνου. Μετά την εμφάνιση του Pokemon Go έχει μειωθεί ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες σε εφαρμογές όπως το facebook, το youtube, το instagram, το google και το twitter.
Σύμφωνα με το Senson Tower, ο μέσος χρήστης iOS αφιερώνει πάνω από 33 λεπτά κάθε μέρα για να παίζει Pokemon Go.
Η μοναδική εφαρμογή που φαίνεται να δείχνει μια κάποια ανθεκτικότητα στο... χτύπημα του Pokemon Go μετά το λανσάρισμά του είναι το facebook.