Όπως ανακοίνωσε χθες ο επικεφαλής του ομίλου, Κυριάκος Φιλίππου μαζί με τον υπουργό Οικονομίας και Αναπληρωτή Πρωθυπουργό του Λουξεμβούργου, Etienne Schneider, μετά την Ελλάδα και την Αμερική, η εταιρεία ενισχύει την παραγωγική της δυναμική προχωρώντας στη δημιουργία νέας παραγωγικής μονάδας γιαουρτιού στη βιομηχανική περιοχή Wolser στην περιοχή Bettembourg / Dudelange.
Το νέο εργοστάσιο, μία επένδυση της τάξης των 100 εκατ. ευρώ, θα κτιστεί σε έκταση 15 στρεμμάτων, ενώ θα δημιουργηθούν 100 θέσεις εργασίας.
Η παραγωγική δυναμικότητα της νέας μονάδας θα είναι σε πρώτη φάση 40.000 τόνοι γιαουρτιού ετησίως, το οποίο θα διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά. Στόχος είναι η παραγωγή διπλάσιας ποσότητας σε σχέση με την αρχική.
Εδώ αξίζει να αναφερθεί ότι η εταιρεία για τέτοιες ποσότητες χρειάζεται περίπου 180.000 τόνους αγελαδινού γάλακτος που είναι όσο περίπου η μισή ετήσια παραγωγή του Λουξεμβούργου.
Σύμφωνα με δήλωση του Etienne Schneider «για άλλη μία φορά τα πλεονεκτήματα που διαθέτουμε, όπως το σταθερό πολιτικό και οικονομικό περιβάλλον και η εγγύτητα του Μεγάλου Δουκάτου με μεγάλες αγορές δούλεψαν υπέρ μας».
Το νέο της εγχείρημα της ΦΑΓΕ αποτελεί συνέχεια μιας σειράς στρατηγικών βημάτων, που υλοποιήθηκαν την τελευταία δεκαετία, με πρώτο την αποχώρησή της από το φρέσκο γάλα και πιο πρόσφατο την αποεπένδυση συνολικά από το γάλα με το κλείσιμο της μονάδας του Αμύνταιου και την κατάργηση μια σειράς σημάτων, όπως το Γάλα 10, το Φάρμα, το Γάλα UHT, το Choco, το Yoko Choco Junior και το Δροσάτο.
Στόχος της ισχυρής γαλακτοβιομηχανίας, η οποία ήδη από το 2012 έχει μεταφέρει την έδρα της στο Λουξεμβούργο, είναι να ενισχύσει τη διεθνοποιημένη δράση της. Υπενθυμίζεται ότι η ΦΑΓΕ πραγματοποιεί σχεδόν το 85% του τζίρου της εκτός Ελλάδας, έχοντας παρουσία εκτός της αμερικάνικης αγοράς σε 40 χώρες.
Σε ότι αφορά την πορεία των οικονομικών μεγεθών της εταιρείας, το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης πέτυχε αύξηση 6,5% στις πωλήσεις με αυτές να ανέρχονται στα 165,3 εκατ. δολάρια. Η αύξηση προήλθε, όπως και τα προηγούμενα τρίμηνα από τις εκτός Ελλάδος δραστηριότητες της επιχείρησης.
Σε επίπεδο όγκου πωλήσεων η άνοδος που κατεγράφη ήταν της τάξεως του 5,8% ως αποτέλεσμα της αύξηση των πωλήσεών της στις ΗΠΑ 6,1%, στο Ηνωμένο Βασίλειο 27,8% και στην Ιταλία κατά 23,1%, όταν οι πωλήσεις της στην Ελλάδα υποχώρησαν κατά 6,9%.