Η εταιρεία το 2015 κατέγραψε πωλήσεις ύψους 30,003 εκατ. ευρώ έναντι 28,619 εκατ. ευρώ το 2014 (+1,384 εκατ. ευρώ ή +5,7%), ενώ τα προ φόρων κέρδη, σύμφωνα με τον ισολογισμό της διαμορφώθηκαν σε 3,467 εκατ. ευρώ από 3,1 εκατ. ευρώ κατά την οικονομική χρήση του 2014. Οι πωλήσεις αυτές είναι υπερτριπλάσιες σε σύγκριση με αυτές που είχε καταγράψει το 2004 (8,6 εκατ. ευρώ), αντανακλώντας μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 25% τη δεκαετία 2005-2015.
Θετική πορεία εμφανίζει ο τζίρος της εταιρείας και στο 8μηνο εφέτος, σύμφωνα με τον κ. Γιάννη Μαρλαφέκα, πρόεδρο της Λουξ, ενώ στις αυξημένες πωλήσεις έχει αρχίσει να συμβάλλει και η νέα σειρά καινοτόμων αναψυκτικών λουξ plus ‘n light, που λάνσαρε η αχαϊκή εταιρεία μέσα στο καλοκαίρι.
Μάλιστα, όπως επισημαίνει στα dikaiologitika.gr ο κ. Μαρλαφέκας, ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων εφέτος είναι υψηλότερος σε σχέση με τον αντίστοιχο πέρυσι.
Ας σημειωθεί ότι τα λουξ plus ‘n light είναι τα πρώτα αναψυκτικά στην κατηγορία light, μόνο με φυσικά γλυκαντικά (σάκχαρα φρούτων, φρουκτόζη και γλυκαντικά φυτικής προέλευσης), χωρίς προσθήκη ζάχαρης και 60% λιγότερες θερμίδες.
Συγκεκριμένα, η νέα αυτή γενιά αναψυκτικών αποτελεί την απάντηση της Λουξ στη νέα καταναλωτική τάση, πάντα όμως με έμφαση στην προστιθεμένη αξία και απόλαυση του καταναλωτή. Διατηρώντας τη γνώριμη απαράμιλλη γεύση της Λουξ, τα προϊόντα έχουν ξεκινήσει ήδη να διατίθενται στην αγορά σε τρείς γεύσεις (πορτοκαλάδα, λεμονάδα, Loux cola), ενώ σύντομα η νέα προϊοντική γκάμα της εταιρίας θα εμπλουτιστεί και με τις υπόλοιπες γεύσεις.
Αναπάντητα ερωτήματα για Μαρινόπουλο
Σε ότι αφορά τον χρεοκοπημένο Μαρινόπουλο και το σχέδιο διάσωσής του,που μεταξύ άλλων προϋποθέτει «κούρεμα» των απαιτήσεων των πιστωτών έως 50%, ο έμπειρος manager τόνισε στα dikaiologitika.gr ότι ακόμη δεν έχει έρθει καμιά πρόταση στο γραφείο του.
Ωστόσο επεσήμανε πως η διοίκηση της Λουξ θα δεχθεί να συζητήσει μόνο με ανθρώπους από την Σκλαβενίτης, με τους οποίους υπάρχει άριστη και μακρόχρονη συνεργασία.
Υπενθύμισε, δε, ότι η Λουξ έχει σταματήσει να δίνει προϊόντα στην Μαρινόπουλος ήδη από τον περασμένο Απρίλιο, ενώ έχει κινήσει νομικές διαδικασίες κατά της αλυσίδας, διεκδικώντας τα χρωστούμενα.
Αυτό, πάντως, που θεωρεί αναγκαίο ο κ. Μαρλαφέκας είναι να απαντηθεί το ερώτημα (ηθικό και ουσιαστικό) για το που πήγαν τα λεφτά. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά «τα χρήματα δεν χάνονται, τσέπες αλλάζουν».
Σχετικά με τις πιθανότητες επιτυχίας του πολύπλοκου σχεδιασμού διάσωσης της Μαρινόπουλος, μέσω της δημιουργίας μιας νέας εταιρείας που θα ελέγχει ο όμιλος Σκλαβενίτη, ο κ. Μαρλαφέκας δηλώνει ότι θα περιμένει να δει πώς θα κλειδώσει το πλάνο υλοποίησης και πώς θα ξεπεραστούν οι δυσκολίες που πιθανόν να ανακύψουν.
«Εάν δεν πειστεί η αγορά ότι το εγχείρημα έχει ουσιαστικό μέλλον, κάθε σώφρων επιχειρηματίας θα ξανασκεφτεί την πιθανή εμπλοκή του», αναφέρει χαρακτηριστικά.