Βασικός μνηστήρας συνεχίζει να είναι η ιαπωνική Mitsui, χωρίς ωστόσο να έχει γνωστοποιήσει τις προθέσεις της για το ύψος των έργων που προτίθεται να υλοποιήσει, ενώ επίσης ζωηρό συνεχίζει να είναι το ενδιαφέρον της P&O, θυγατρικής της Dubai World (DPW).
Όσον αφορά δε το γερμανικό fund της Deutsche Invest δηλώνει ότι το ενδιαφέρον παραμένει ενεργό. Παράλληλα, η APM Terminal της Moller Maersk καθώς και η φιλιππινέζικη ICTS? παρακολουθούν τις εξελίξεις, χωρίς ωστόσο να θεωρείται σίγουρη η συμμετοχή τους στην τελική φάση της κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών.
Σημείο αιχμής των διαβουλεύσεων μεταξύ κυβέρνησης-ΤΑΙΠΕΔ αφενός και των «μνηστήρων» επενδυτών αφετέρου είναι το ύψος των επενδύσεων, με το σενάριο των επενδύσεων της τάξης των 100-120 εκατ. ευρώ σε ορίζοντα πενταετίας να προτείνεται τους μνηστήρες και την κυβέρνηση να αντιπροτείνει πακέτο 180 εκατ. ευρώ στη δεκαετία.
Επίσης κυριαρχεί η άποψη ότι η επενδύσεις στο ΟΛΘ θα πρέπει να προσεγγίζει και τα 250 εκατ. ευρώ.