Η παρούσα μελέτη, σύμφωνα με τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου, δεν εξυπηρετεί άλλη σκοπιμότητα, παρά μόνο να σταλεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και να αρθεί το αδιέξοδο της έλλειψής της, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι, «δεν μπορούμε ως Περιφέρεια να τη δεχτούμε, γιατί δε λαμβάνει σοβαρά υπόψιν το στρατηγικό μας σχεδιασμό, ούτε τη γεωμορφολογία της Πελοποννήσου, ιδίως στην τοπογράφηση των κέντρων μεταφοράς, όπου υπάρχουν μεγάλα λάθη, όπως στα λιμάνια και τους οδικούς άξονες με λάθος χαρακτηρισμούς και κατηγοριοποιήσεις». Πρόσθεσε ότι η μελέτη αυτή παρουσιάζει σημαντικές ελλείψεις και τόνισε ότι «είναι πολύ κρίσιμη για την Πελοπόννησο, γιατί έχει αναφορά σε όλα τα χρηματοδοτικά εργαλεία και για διάστημα έντεκα ετών, μέχρι το 2025 δηλαδή».
Επιπλέον, σημείωσε ότι στις αναφορές της μελέτης για τα αεροδρόμια, δεν λαμβάνεται υπόψιν η διαφωνία για την ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου της Καλαμάτας, ούτε η παράλληλη πολιτική χρήση του αεροδρομίου της Τρίπολης, το οποίο θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με τον διεθνή αερολιμένα της Καλαμάτας. Επίσης, αναφορικά με τον σιδηρόδρομο, ο περιφερειάρχης είπε ότι δεν γίνεται καμία αναφορά, «παρά το γεγονός ότι το μοντέλο επανεκκίνησής του αποτελεί μεγάλη τομή για τη χώρα», ενώ για τους οδικούς άξονες και εκεί είπε, υπάρχει αναντιστοιχία με τις προβλέψεις της Περιφέρειας δηλώνοντας ότι «στα επόμενα πέντε χρόνια θα έχουμε το ασφαλέστερο και καλύτερο δίκτυο οδικών αξόνων στη χώρα».
Ο Πέτρος Τατούλης άσκησε, ωστόσο, κριτική στην επιλογή της κυβέρνησης να μεταφέρει την αρμοδιότητα των λιμενικών ταμείων στους Δήμους, «αφού ούτε την οικονομική δυνατότητα έχουν να αξιοποιήσουν τα λιμάνια, ούτε τη συμπληρωματική λειτουργία τους σε επίπεδο Περιφέρειας μπορούν να σχεδιάσουν».