Ο Συνήγορος απηύθυνε πόρισμα (Ιούνιος 2014) προς τα συναρμόδια υπουργεία με το οποίο διατύπωσε σειρά προτάσεων για την επίλυση του προβλήματος. Πρόσφατα επανήλθε στο ζήτημα με ειδική έκθεση με θέμα «Τέλη Κυκλοφορίας – Ακινησίες οχημάτων» (Μάιος 2015).
Το Υπουργείο Οικονομικών εξέδωσε δυο εγκυκλίους (ΠΟΛ.1133/25.6.2015 και ΠΟΛ.1147/3.7.2015) με τις οποίες υλοποιείται πρόταση της Αρχής. Συγκεκριμένα, οι πολίτες που εξακολουθούν να επιβαρύνονται με τέλη κυκλοφορίας για αυτοκίνητα που πώλησαν στο παρελθόν, αρχικά καταγγέλλουν στις αστυνομικές αρχές την παράλειψη του αγοραστή να εκδώσει άδεια κυκλοφορίας στο όνομά του και παραλαμβάνουν σχετική βεβαίωση για φορολογική χρήση. Στη συνέχεια καταθέτουν τη βεβαίωση μαζί με δήλωση αναγκαστικής ακινησίας στην ΔΟΥ που υπάγονται προκειμένου να διακοπεί στο εξής η επιβάρυνσή τους με τα τέλη.
Το ζήτημα ωστόσο παραμένει ανεπίλυτο για τους πολίτες που δεν μπορούν να διαγράψουν οχήματα που καταστράφηκαν στο παρελθόν από τα μητρώα, επειδή δεν διαθέτουν πιστοποιητικό καταστροφής από κέντρο ανακύκλωσης.
Η Γενική Διεύθυνση Μεταφορών του Υπουργείου Οικονομίας Υποδομών Ναυτιλίας και Τουρισμού ενημέρωσε εγγράφως το Συνήγορο ότι θεωρεί ανέφικτη την πρότασή του για δημιουργία επιτροπής με αντικείμενο την έγκριση διαγραφής μετά από εξέταση παρόμοιων περιπτώσεων.