Η δεύτερη εβδομάδα των Πανελλαδικών θα ολοκληρώθηκε το Σάββατο, με την εξέταση στα Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων, στον Προγραμματισμό Υπολογιστών και στην Οικοδομική, για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ που εξετάζονται με το νέο σύστημα , και τα πρώτα στοιχεία για τους βαθμούς αλλα και τις βάσεις 2016 εχουν αρχίσει να βγαίνουν.
Για τα θέματα Χημείας Ημερήσιων ΓΕΛ Νέου Συστήματος πατήστε εδώ.
Για τα θέματα Χημείας Εσπερινών ΓΕΛ Νέου Συστήματος πατήστε εδώ.
Για τα θέματα Χημείας Ημερήσιων ΓΕΛ & ΕΠΑΛ Παλαιού Συστήματος πατήστε εδώ.
Για τα θέματα Χημείας Εσπερινών ΓΕΛ & ΕΠΑΛ Παλαιού Συστήματος πατήστε εδώ.
Για τα θέματα Λατινικών Ημερήσιων ΓΕΛ Νέου Συστήματος πατήστε εδώ.
Για τα θέματα Λατινικών Εσπερινών ΓΕΛ Νέου Συστήματος πατήστε εδώ.
Για τα θέματα Λατινικών Ημερήσιων ΓΕΛ & ΕΠΑΛ Παλαιού Συστήματος πατήστε εδώ.
Για τα θέματα Λατινικών Εσπερινών ΓΕΛ & ΕΠΑΛ Παλαιού Συστήματος πατήστε εδώ.
Σχολιασμός για τα λατινικά απο τον ΟΕΦΕ
Αυλαία στις Πανελλαδικές εξετάσεις με τα Λατινικά Προσανατολισμού για τους μαθητές των Ανθρωπιστικών Σπουδών.
Τα θέματα κάλυπταν όλο το φάσμα της εξεταστέας ύλης και απαιτούσαν λεπτομερή γνώση της θεωρίας του σχολικού βιβλίου. Οι εξεταζόμενοι μαθητές κλήθηκαν να απαντήσουν προσεκτικά και μεθοδικά στις συνήθεις παραδοσιακές ασκήσεις της μετάφρασης και των γραμματοσυντακτικών αλλά και σε οκτώ (8) τεχνητά συντακτικά φαινόμενα.
Τα τελευταία χρόνια το μάθημα των Λατινικών έχει μετατραπεί σε αγώνισμα των μαθητών να απαντήσουν σε (πολλά) τεχνητά συντακτικά φαινόμενα, με αποτέλεσμα η τρίωρη εξέταση ενός μαθήματος, το οποίο βασίζεται σε διδαγμένα κείμενα, να είναι άκρως ποσοτική.
Παρά, όμως, την ποσότητα των θεμάτων οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές μπορούσαν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις της εξέτασης.
ΧΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Τα σημερινά θέματα στην χημεία προσανατολισμού, χαρακτηρίζονται βατά, ευκολότερα από τα θέματα των προηγούμενων ετών.
Ο καλά προετοιμασμένος υποψήφιος μπόρεσε να γράψει υψηλή βαθμολογία, αρκεί να ήταν προσεκτικός και συγκεντρωμένος.
Ο χρόνος κρίνεται επαρκέστατος, έδινε δε την δυνατότητα επανελέγχου του γραπτού από τον υποψήφιο.
Κρίσιμα σημεία χαρακτηρίζονται το Γ3 όπως και το Δ4.