Συγκεκριμένα το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στο πλαίσιο της διαδικασίας διενέργειας για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών κατά το σχολικό έτος 2013-2014, καλεί τους εκπαιδευτικούς Α/θμιας Εκπαίδευσης να υποβάλουν αιτήσεις μετάθεσης με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τις ακόλουθες κατηγορίες μεταθέσεων:
α) γενικές από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης, β) στα σχολεία Διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και γ) αμοιβαίες από περιοχή σε περιοχή.
Οι αιτήσεις υποβάλλονται, από 23-04-2014 ως 02-05-2014, στις Δ/νσεις στην αρμοδιότητα των οποίων υπάγονται τα σχολεία στα οποία ανήκουν οι εκπαιδευτικοί οργανικά ή έχουν τοποθετηθεί
προσωρινά. Η παραπάνω προθεσμία είναι αποκλειστική και ισχύει για όλες τις κατηγορίες μεταθέσεων εκτός από τις αμοιβαίες για τις οποίες η αίτηση υποβάλλεται μέσα σε 15 ημέρες από την ανακοίνωση των ίίεταθέσεων.
β) Μέσα στην ίδια ποοθεσιΰα υποβάλουν δήλωση νια οριστική τοποθέτηση και για βελτίωση, χωρίς να αναγράφουν προτιμήσεις συγκεκριμένων σχολείων, όσοι βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ από μετάθεση, απόσπαση σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο.
Μέχρι τη σύσταση των οργανικών θέσεων σε σχολικές μονάδες ή ομάδες σχολείων οι ίίεταταγίΐένοι εκπαιδευτικοί ιιε τις διατάξεις της παρ. 11 του άρθρου 82 του Ν. 4172/2013 (ΦΕΚ 167/23-7¬2013, τ.Α') θα παραμείνουν για ένα έτος ακόμα σε προσωρινή τοποθέτηση και επομένως δε θα υποβάλουν αιτήσεις ιιε την παρούσα διαδικασία.
1.2. Ανάκληση
α) Ανάκληση της αίτησης μετάθεσης μπορεί να γίνει μέχρι 16-05-2014. Αιτήσεις που θα υποβάλλονται μετά την ημερομηνία αυτή δε θα λαμβάνονται υπόψη.
β) Ανάκληση μετάθεσης δεν προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις και επομένως οι αιτήσεις ανάκλησης μετάθεσης δεν γίνονται δεκτές.
1.3. Εξαιρέσεις ως προς την υποβολή δικαιολογητικών
α) Οι προϋποθέσεις και οι λόγοι μετάθεσης πρέπει να υπάρχουν κατά το χρόνο που λήγει η προθεσμία υποβολής των σχετικών με τα κριτήρια μετάθεσης δικαιολογητικών, δηλαδή στις 02-05-2014. Για τη μοριοδότητηση τέκνου που θα γεννηθεί 2 Μαΐου, θα υποβληθεί σχετική αίτηση την ίδια ημέρα από τον εκπαιδευτικό μαζί με βεβαίωση από το Νοσοκομείο για τη γέννηση του τέκνου και υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/86 ότι θα προσκομιστεί η ληξιαρχική πράξη γέννησης, μόλις εκδοθεί από την αρμόδια υπηρεσία.
β) Για τους εκπαιδευτικούς που ζητούν να υπαχθούν στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης για λόγους υγείας, αν τα δικαιολογητικά δεν μπορούν να υποβληθούν εμπρόθεσμα για λόγους που αφορούν την αρμόδια για την έκδοσή τους διοικητική αρχή, αρκεί η ειιπρόθεσιιη υποβολή της σγετικής αίτησης στην οποία θα γίνεται μνεία του λόγου της μη συνυποβολής των δημοσίων εγγράφων τα οποία πάντως ο αιτών οφείλει να προσκομίσει, όταν εκλείψει η αιτία που κατέστησε αδύνατη τη συνυποβολή τους και οπωσδήποτε πριν από την έναρξη της διαδικασίας διενέργειας των μεταθέσεων από το αρμόδιο συμβούλιο (άρθρο 10 παρ. 4 του Ν.2690/99 ΦΕΚ 45Α').
ΣΗΜΕΙΩΣΗ. Σχετικά με την αυτεπάγγελτη αναζήτηση των δικαιολογητικών -όπου αυτή προβλέπεται - εφιστούμε την προσοχή στους Διευθυντές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ότι πρέπει οπωσδήποτε να γίνεται από την υπηρεσία.
2. ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ, ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ 2.1. Τρόπος υποβολής - έντυπα
Όλα τα είδη μεταθέσεων, καταχωρίζονται ηλεκτρονικά στο σύστημα μεταθέσεων e-Datacenter. Τα έντυπα των αιτήσεων μετάθεσης που θα συμπληρώσουν οι εκπαιδευτικοί υπάρχουν στη δικτυακή πύλη (portal) του συστήματος ηλεκτρονικής καταχώρισης e-Datacenter, στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και θρησκευμάτων (www.minedu.gov.gr) και επισυνάπτονται και στην παρούσα εγκύκλιο.
Για διευκόλυνση τόσο των Δ/νσεων όσο και των ιδίων των εκπαιδευτικών η αίτηση θα συμπληρώνεται και θα υποβάλλεται υπογεγραμμένη από τον εκπαιδευτικό,
• στο σχολείο που ανήκει οργανικά ή έχει τοποθετηθεί προσωρινά (ώστε να αποστέλλεται υπηρεσιακά στην οργανική του),
• στη Δ/νση Α/θμιας που ανήκει οργανικά ή
• θα αποστέλλεται ταχυδρομικά (με απόδειξη παραλαβής), ώστε στη συνέχεια να καταχωρισθεί στο σύστημα.
2.2. Τρόπος καταχώρισης- παραλαβή αντιγράφου
Οι Διευθυντές των Διευθύνσεων, όπου και θα υποβάλλονται οι αιτήσεις, θα πρέπει να επιληφθούν του αυστηρού ελέγχου της διαδικασίας καταχώρισης των αιτήσεων στο σύστημα μεταθέσεων e-Datacenter.
Συγκεκριμένα, πρέπει να ελέγχουν την ορθότητα των αναγραφόμενων στην αίτηση στοιχείων με βάση τους φακέλους των εκπαιδευτικών και την καταχώριση των αιτήσεων, η οποία θα γίνεται αποκλειστικά από τους ορισθέντες χειριστές του ηλεκτρονικού συστήματος e-Datacenter προς αποφυγή
λαθών.
Σχετικά με τη διαδικασία καταχώρισης της αίτησης στο σύστημα θα πρέπει:
(1) κατά την υποβολή της αίτησης, εάν υπάρχει η δυνατότητα άμεσης καταχώρισης, οι εκπαιδευτικοί να παραλαμβάνουν άμεσα επικυρωμένο αντίγραφο της ηλεκτρονικά καταχωρισμένης αίτησής τους, θεωρημένο από το Διευθυντή της οικείας Διεύθυνσης ή από τον αρμόδιο υπάλληλο στον οποίο έχει παραχωρηθεί το δικαίωμα αυτό, την οποία και θα προσυπογράφουν, αφού πρώτα ελέγξουν και οι ίδιοι την ορθότητα των περιληφθέντων/καταχωρισθέντων στοιχείων και κυρίως των κριτηρίων μετάθεσης.
Σε αντίθετη περίπτωση, μετά την καταχώριση της αίτησης στο σύστημα, οι εκπαιδευτικοί θα καλούνται από την υπηρεσία να παραλάβουν και να υπογράψουν αντίγραφο της ηλεκτρονικά καταχωρισμένης αίτησής τους.
(2) Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν εκτός του νομού της οργανικής τους ή σε κάθε περίπτωση, εάν αποστέλλουν την αίτηση, όταν αυτή καταχωρίζεται, θα τους αποστέλλονται από τη Δ/νση της οργανικής τους θέσης δύο (2) αντίγραφα της ηλεκτρονικά καταχωρισμένης αίτησή τους. Οι ίδιοι οφείλουν να ελέγξουν την ορθότητα των καταχωρισμένων στοιχείων, ώστε να υπάρχει δυνατότητα διόρθωσης σε περίπτωση λάθους, και στη συνέχεια να επιστρέφουν το ένα (1) αντίγραφο υπογεγραμμένο (στην οργανική τους θέση).
ΠΡΟΣΟΧΗ. Εφιστούμε την προσοχή στη συμπλήρωση της αίτησης, καθόσον αυτή υπέχει θέση δήλωσης του άρθρου 8 του Ν.1599/1986 και του άρθρου 3 παρ. 3 του Ν.2690/1999 καθώς επίσης στη συμπλήρωση των προτιμήσεων και στον έλεγχο του συνόλου των μορίων πριν και μετά την καταχώριση, γιατί ενστάσεις σχετικές με συμπλήρωση προτιμήσεων και λάθη ως προς την καταχώριση των μορίων δεν θα γίνονται δεκτές.
2.3. Αποστολή αιτήσεων στην Κ.Υ. του Υπουργείου:
Στη Δ/νση Προσωπικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Κ.Υ. του Υπουργείου Παιδείας και θρησκευμάτων θα αποσταλούν μόνο υπογεγραμμένα αντίγραφα της ηλεκτρονικά καταχωρισμένης αίτησης των ακόλουθων αιτήσεων των γενικών μεταθέσεων των εκπαιδευτικών με όλα τα σχετικά απαιτούιιενα δικαιολογητικά που τις συνοδεύουν:
α) οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96, άρθρ. 17 του Ν. 3402/2005 ΦΕΚ 258/Α', άρθρ. 6 παρ. 1, 2 & 3 του Ν. 3454/2006 ΦΕΚ 75/A', της παρ. 8 του άρθρου 1 του Ν.3194/03 ΦΕΚ 227/A' (πολύτεκνοι, ασθένειες κ.λ.π.) και του άρθρου 52 του Ν.4115/2013 (ΦΕΚ 24/Α').
Κατά τη διαβίβαση των αιτήσεων για ένταξη σε ειδική κατηγορία μετάθεσης, παρακαλούνται οι Διευθύνσεις να αναγράφουν δίπλα στο όνομα κάθε εκπαιδευτικού, εάν θεμελιώνει ή όχι δικαίωμα μετάθεσης στην περίπτωση που δεν εγκριθεί ως ειδική κατηγορία.
β) οι αιτήσεις για τις οποίες πρέπει να αποφανθεί αρμοδίως το ΚΥΣΠΕ (π.χ. αμφισβητούμενες περιπτώσεις θεμελίωσης δικαιώματος μετάθεσης, προϋποθέσεις υπαγωγής στα κριτήρια μετάθεσης κ.λ.π.) και
γ) οι αιτήσεις και τα σχετικά δικαιολογητικά των συζύγων δικαστικών οι οποίοι ζητούν κατά προτεραιότητα μετάθεση βάσει του άρθρου 8, παρ. 3 του ν. 1868/1989 και του άρθρου 47, παρ. 3, του ν. 2304/95.
Επίσης, θα πρέπει να αποσταλούν και οι αιτήσεις των μεταθέσεων για τα σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ. Οι λοιπές αιτήσεις των γενικών μεταθέσεων από περιοχή σε περιοχή μαζί με τα σχετικά δικαιολογητικά δεν θα αποσταλούν στο Παιδείας και θρησκευμάτων, αλλά θα διατηρηθούν στο αρχείο των Διευθύνσεων Π.Ε. για 3 έτη.
2.4. Ηλεκτρονική καταχώριση και διόρθωση της ηλεκτρονικής αίτησης
α) Η ηλεκτρονική καταχώριση θα ξεκινήσει μαζί με την ημερομηνία έναρξης κατάθεσης των αιτήσεων, δηλ. από 23-04-2014 μέχρι και την 09-05-2014.
β) Στις 12-05-2014 θα γίνει ανακοίνωση των πινάκων από τις αρμόδιες Διευθύνσεις με τα στοιχεία (ονοματεπώνυμο, κλάδο, ειδικότητα και μονάδες μετάθεσης κατά κριτήριο και στο σύνολο τους) των αιτουμένων μετάθεση εκπαιδευτικών.
y) Από 12-05-2014 μέχρι και 16-05-2014 θα υποβάλλονται ενστάσεις και θα μπορεί στο διάστημα αυτό να γίνει διόρθωση των ηλεκτρονικών αιτήσεων στην περίπτωση δικαίωσης από τα αρμόδια ΠΥΣΠΕ τυχόν υποβληθεισών ενστάσεων από τους ενδιαφερόμενους.
δ) Από 19-05-2014 και μετά δεν θα υπάρχει δυνατότητα στις Διευθύνσεις Α/θμιας Εκπαίδευσης να διορθώνουν στοιχεία στις καταχωρισμένες αιτήσεις των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών. Από την ημερομηνία αυτή και μετά οποιεσδήποτε αλλαγές επιβάλλεται να γίνουν, θα γίνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις της Κ.Υ. του Υπουργείου Παιδείας και θρησκευμάτων.
ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ
1. ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΓΙΑ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ:
1.1. Προϋπόθεση υπηοέτησπς της οονανικής νια ένα (1) έτος
Στο άρθρο 39 παρ. 2β του ν.4115/2013 (ΦΕΚ Α' 24) ορίζεται ότι «Η παρ. 4 του άρθρου 4, το δεύτερο και τρίτο εδάφιο της παρ. 12 του άρθρου 9 και οι παράγραφοι 1 και 2 του άρθρου 30 του ν. 3848/2010, όπως τροποποιήθηκαν με τις περιπτώσεις α' και β' της παρ. 2 του άρθρου 33 του ν. 4038/2012 (Α' 140), καταργούνται. Για τις γενικές προϋποθέσεις των μεταθέσεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ισχύει το άρθρο 8 του π.δ. 50/1996 (Α' 45), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 7 του π.δ. 100/1997 (Α' 94)».
Έτσι σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 8 του ΠΔ 50/96 (παρ. 1 και 2 ) όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 7 (παρ. 1 και 2 ) του Π.Δ. 100/97 για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης:
«2. (...) απαιτείται υπηρεσία ενός έτους στην κατεχόμενη οργανική θέση μέχρι 31 Αυγούστου του έτους κατά το οποίο πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις.»
2. Ο χρόνος υπηρεσίας σε θέσεις προσωρινής τοποθέτησης των νεοδιοριζομένων και των μετατασσομένων εκπαιδευτικών, καϋώς και ο χρόνος παραμονής των εκπαιδευτικών στη διάϋεση των υπηρεσιακών συμβουλίων, για οποιονδήποτε λόγο, εφόσον δεν οφείλεται σε δική τους υπαιτιότητα, λαμβάνεται υπόψη για τη θεμελίωση του δικαιώματος μετάθεσης».
1.2. Προϋπόθεση δύο ή πεοισσοτέοων ετών υπηοέτησης της οονανικής
α) Αμοιβαίες μεταθέσεις: Εκπαιδευτικός που μετατίθεται αμοιβαία απαιτείται να υπηρετήσει υποχρεωτικά για ένα χρόνο στη θέση που μετατέθηκε, προκειμένου να θεμελιώσει δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης. Μετά την παρέλευση τριών ετών έχει δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης για σχολεία των περιοχών μετάθεσης της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης από την οποία προήλθε.
β) Μεταθέσεις από Διαπολιτισμικά σχολεία: Εκπαιδευτικός που υπηρετεί σε Διαπολιτισμικά σχολεία μετά την συμπλήρωση διετούς πραγματικής υπηρεσίας στην οργανική του θέση, έχει δικαίωμα μετάθεσης σε ένα από τα παραπάνω αναφερόμενα ή σε λοιπές σχολικές μονάδες της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης».
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στα σχολεία αυτά, στην περίπτωση που ζητούν να μετατεθούν σε σχολεία γενικής παιδείας εντός της ίδιας περιοχής που έχουν οργανική, οφείλουν να καταθέσουν αίτηση μετάθεσης από περιοχή σε περιοχή και όχι αίτηση βελτίωσης.
γ) Διορισμός σε δυσπρόσιτα. Επίσης, δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν οι εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν σε δυσπρόσιτα σχολεία σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 41 του Ν. 1143/81 και οι οποίοι διανύουν το δεύτερο έτος της υποχρεωτικής υπηρεσίας τους
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ:
Στη συμπλήρωση του χρόνου θεμελίωσης δικαιώματος μετάθεσης συμπεριλαμβάνονται οι παρακάτω περιπτώσεις
α) Το χρόνο υπηρεσίας σε θέσεις προσωρινής τοποθέτησης των νεοδιοριζόμενων και των μετατασσόμενων εκπαιδευτικών, καθώς και το χρόνο παραμονής των εκπαιδευτικών στη διάθεση της οικείας Διεύθυνσης, για οποιονδήποτε λόγο, εφόσον δεν οφείλεται σε δική τους υπαιτιότητα
β) Το χρόνο που προσμετράται από 1η Σεπτεμβρίου για όσους εκπαιδευτικούς διορίζονται και αναλαμβάνουν υπηρεσία το μήνα Σεπτέμβριο καθώς και το χρόνο που προκύπτει από συνυπολογισμό σωρευτικά υπηρεσίας που έγει διανυθεί τιιηιιατικά κατά τη διάρκεια διδακτικού έτους (παρ. 3 του άρθρου 8 του Π.Δ. 50/1996 όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 7 του Π.Δ. 100/97). Δεν προσμετράται ο χρόνος που προκύπτει από το άθροισμα των καλοκαιρινών διμήνων κατά τα οποία οι αποσπώμενοι εκπαιδευτικοί επανέρχονται στο σχολείο της οργανικής τους θέσης.
II. Όσοι εκπαιδευτικοί τοποθετήθηκαν οριστικά, ενώ ήταν στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ και υπηρέτησαν -το οφειλόμενο ένα έτος- εντός του ΠΥΣΠΕ σε διάφορες σχολικές μονάδες, ΔΕΝ απαιτείται υπηρέτηση εκ νέου της οργανικής τους θέσης. Αντίθετα, σε περίπτωση βελτίωσης η θεμελίωση δικαιώματος για μετάθεση προϋποθέτει υπηρέτηση της νέας οργανικής.
Ill: Στη συμπλήρωση του χρόνου θεμελίωσης δικαιώματος μετάθεσης δε συνυπολογίζεται: α) Ο χρόνος των αδειών χωρίς αποδοχές πέραν του ενός μηνός, β) Ο χρόνος εκπαιδευτικής άδειας με αποδοχές.
Δεν απαιτείται χρόνος υπηρέτησης της οργανικής δέσης για τη θεμελίωση του δικαιώματος μετάϋεσης για εκπαιδευτικούς που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης
Ειδική ρύθμιση για αποσπασμένους στο εξωτερικό:
Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν με απόσπαση σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού και διανύουν το έτος λήξης της απόσπασής τους ή έχει ήδη ανακληθεί η απόσπασή τους στο εξωτερικό υποβάλλουν την αίτηση μετάθεσης στη Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης στη διάθεση της οποίας βρίσκονται, μόνον εφόσον πριν από την απόσπασή τους στο εξωτερικό υπηρέτησαν ένα (1) έτος στην οργανική τους θέση.
Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί θεωρούνται ότι ανήκουν στην περιοχή μετάθεσης στην οποία ανήκει το σχολείο από το οποίο αποσπάσθηκαν.
Επίσης, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να υποβάλουν αίτηση-δήλωση οριστικής τοποθέτησης μόνον σε σχολεία της περιοχής που ανήκει το σχολείο από το οποίο αποσπάσθηκαν
Οι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται στις ελληνόγλωσσες μονάδες του εξωτερικού εφόσον κατέχουν οργανική θέση σε σχολείο στην Ελλάδα, διατηρούν τη θέση αυτή κατά το διάστημα της απόσπασής τους και επιστρέφουν σε αυτήν μετά τη λήξη της απόσπασής τους. Σε περίπτωση που η απόσπασή τους παρατείνεται πέραν των πέντε ετών, για προσωπικούς ή οικογενειακούς λόγους και όχι λόγω υπηρεσιακών αναγκών, τότε η οργανική θέση που κατέχουν θα θεωρείται κενή με την έναρξη του έκτου συνεχόμενου σχολικού έτους απόσπασης .
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ.
Εκπαιδευτικοί που αποσπάστηκαν στο εξωτερικό και επανέρχονται, εάν πριν την απόσπασή τους στο εξωτερικό έχουν υπηρετήσει -με τον οποιονδήποτε τρόπο- την οργανική τους θέση, μετά την επιστροφή τους (με τη λήξη της απόσπασης ή με την ανάκλησή της) τίθενται στη διάθεση του οικείου υπηρεσιακού συμβουλίου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 8 παρ. 3 του Ν.2817/2000 και τοποθετούμενοι -κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων/τοποθετήσεων - σε σχολεία της περιοχής που ανήκει το σχολείο από το οποίο αποσπάσθηκαν, θεωρείται ότι δεν χάνουν το δικαίωμα θεμελίωσης αίτησης μετάθεσης που ήδη είχαν κατοχυρώσει πριν την απόσπασή τους στο εξωτερικό.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ
Κριτήρια για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 16 του Π.Δ. 50/1996 είναι:
1) η συνολική υπηρεσία
2) η συνυπηρέτηση
3) οι οικογενειακοί λόγοι
4) οι συνθήκες διαβίωσης στις έδρες των σχολείων όπου υπηρέτησαν ή υπηρετούν
5) η εντοπιότητα
6) η πρώτη προτίμηση.
Σε περίπτωση ισοβαθμίας των εκπαιδευτικών κατά τις μεταθέσεις από περιοχή σε περιοχή, σύμφωνα με το άρθρο 16 παρ. 11 και 13 του Π.Δ. 50/96, προηγούνται οι εκπαιδευτικοί που υπερέχουν κατά κριτήριο, εάν αυτά συντρέχουν και με την εξής σειρά:
α) στη συνυπηρέτηση
β) στην εντοπιότητα
γ) στους οικογενειακούς λόγους
δ) στη συνολική υπηρεσία
ε) στις δυσμενείς συνθήκες λειτουργίας των σχολείων όπου υπηρέτησαν ή υπηρετούν στ) στην πρώτη προτίμηση.
Σε περίπτωση ισοβαθμίας και στα επιμέρους κριτήρια τότε λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία και η σειρά δημοσίευσης του διορισμού τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
ολη η απόφαση στο παρακάτω επισυναπτομενο αρχείο