Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο της διαδικασίας διενέργειας των μεταθέσεων κατά το σχολικό έτος 2013-2014, καλεί τους καθηγητές Β/θμιας Εκπαίδευσης να υποβάλουν αιτήσεις για τις επικείμενες μετάθέσεις με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τις ακόλουθες κατηγορίες μεταθέσεων:
α) γενικές από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης,
β) στα Μουσικά Σχολεία,
γ) στα Καλλιτεχνικά Σχολεία,
δ) στα σχολεία Διαπολιτισμικής εκπαίδευσης,
ε) αμοιβαίες από περιοχή σε περιοχή και
Εξαιρέσεις ως προς την υποβολή δικαιολογητικών
α) Οι αιτήσεις υποβάλλονται, από 23-04-2014 έως 02-05-2014, στις Δ/νσεις Δ.Ε. στην αρμοδιότητα των οποίων υπάγονται τα σχολεία στα οποία ανήκουν οι εκπαιδευτικοί οργανικά ή έχουν τοποθετηθεί προσωρινά. Η παραπάνω προθεσμία είναι αποκλειστική και ισχύει για όλες τις κατηγορίες μεταθέσεων εκτός από τις αμοιβαίες για τις οποίες η αίτηση υποβάλλεται μέσα σε15 ημέρες από την ανακοίνωση των μεταθέσεων.
β) Μέσα στην ίδια προθεσμία υποβάλουν δήλωση νια οριστική τοποθέτησηκαι για βελτίωση, χωρίς να αναγράφουν προτιμήσεις συγκεκριμένων σχολείων, όσοι βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ από μετάθεση, απόσπαση σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού και για οποιοδήποτε άλλο λόγο.
Οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται οριστικά κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων εντός της ίδιας περιοχής όπως ορίζεται στις οικείες διατάξεις.
α) Ανάκληση της αίτησης μετάθεσης μπορεί να γίνει μέχρι 16-05-2014. Αιτήσεις που θα υποβάλλονται μετά την ημερομηνία αυτή δε θα λαμβάνονται υπόψη.
β) Ανάκληση μετάθεσης δεν προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις και επομένως οι αιτήσεις ανάκλησης μετάθεσης δεν γίνονται δεκτές.
α) Οι προϋποθέσεις και οι λόγοι μετάθεσης πρέπει να υπάρχουν κατά το χρόνο που λήγει η προθεσμία υποβολής των σχετικών με τα κριτήρια μετάθεσης δικαιολογητικών, δηλαδή στις 02-05-2014. Για τη μοριοδότηση τέκνου που θα γεννηθεί 2 Μαΐου, θα υποβληθεί σχετική αίτηση την ίδια ημέρα από τον εκπαιδευτικό μαζί με βεβαίωση από το Νοσοκομείο για τη γέννηση του τέκνου και υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/86 ότι θα προσκομιστεί η ληξιαρχική πράξη γέννησης, μόλις εκδοθεί από την αρμόδια υπηρεσία.
β) Για τους εκπαιδευτικούς που ζητούν να υπαχθούν στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης για λόγους υγείας, αν τα δικαιολογητικά αυτά δεν μπορούν να υποβληθούν εμπρόθεσμα για λόγους που αφορούν την αρμόδια για την έκδοσή τους διοικητική αρχή, αρκεί η ειιπρόθεσιιη υποβολή της σχετικής αίτησης στην οποία θα γίνεται ιινεία του λόγου της un συνυποβολής των δημοσίων εγγράφων τα οποία πάντως ο αιτών οφείλει να προσκομίσει, όταν εκλείψει η αιτία που κατέστησε αδύνατη τη συνυποβολή τους και οπωσδήποτε πριν από την έναρξη της διαδικασίας διενέργειας των μεταθέσεων από το αρμόδιο συμβούλιο.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ. Σχετικά με την αυτεπάγγελτη αναζήτηση των δικαιολογητικών εφιστούμε την προσοχή στους Διευθυντές Β/θμιας Εκπαίδευσης ότι -όπου προβλέπεται αυτή- πρέπει οπωσδήποτε να γίνεται από την υπηρεσία.
Τρόπος υποβολής - έντυπα
Όλες οι αιτήσεις μεταθέσεων - πλην των αμοιβαίων - καταχωρίζονται ηλεκτρονικά στο σύστημα μεταθέσεων e-Datacenter.
Τα έντυπα των αιτήσεων μετάθεσης που θα συμπληρώσουν οι εκπαιδευτικοί υπάρχουν στη δικτυακή πύλη (portal) του συστήματος ηλεκτρονικής καταχώρισης e-Datacenter, στην ιστοσελίδα του
Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (www.minedu.gov.gr) και επισυνάπτονται και στην παρούσα εγκύκλιο.
Για διευκόλυνση τόσο των Δ/νσεων όσο και των ιδίων των εκπαιδευτικών η αίτηση θα συμπληρώνεται και θα υποβάλλεται υπογεγραμμένη από τον εκπαιδευτικό,στο σχολείο που ανήκει οργανικά ή έχει τοποθετηθεί προσωρινά (ώστε να αποστέλλεται υπηρεσιακά στην οργανική του), ή στη Δ/νση Β/θμιας Εκπαίδευσης που ανήκει οργανικά, ή θα αποστέλλεται ταχυδρομικά όπου αναφέρεται παραπάνω (με απόδειξη παραλαβής), ώστε στη συνέχεια να καταχωρισθεί στο σύστημα.
Τρόπος καταχώρισης - παραλαβή αντιγράφου
Οι Διευθυντές των Διευθύνσεων, όπου και θα υποβάλλονται οι αιτήσεις, θα πρέπει να επιληφθούν του αυστηρού ελέγχου της διαδικασίας καταχώρισης των αιτήσεων στο σύστημα μεταθέσεων e-Datacenter, προς αποφυγή λαθών.
Συγκεκριμένα, πρέπει να ελέγχουν την ορθότητα των αναγραφόμενων στην αίτηση στοιχείων με βάση τους φακέλους των εκπαιδευτικών και την καταχώριση των αιτήσεων, η οποία θα γίνεται αποκλειστικά από τους ορισθέντες χειριστές του ηλεκτρονικού συστήματος e-Datacenter προς αποφυγή λαθών.
Σχετικά με τη διαδικασία καταχώρισης της αίτησης στο σύστημα θα πρέπει:
κατά την υποβολή της αίτησης, εάν υπάρχει η δυνατότητα άμεσης καταχώρισης, οι εκπαιδευτικοί να παραλαμβάνουν άμεσα επικυρωμένο αντίγραφο της ηλεκτρονικά καταχωρισμένης αίτησής τους, θεωρημένο από το Διευθυντή της οικείας Διεύθυνσης ή από τον αρμόδιο υπάλληλο στον οποίο έχει παραχωρηθεί το δικαίωμα αυτό, την οποία και θα προσυπογράφουν, αφού πρώτα ελέγξουν και οι ίδιοι την ορθότητα των περιληφθέντων/καταχωρισθέντων στοιχείων και κυρίως των κριτηρίων μετάθεσης.
Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν εκτός του νομού της οργανικής τους ή σε κάθε περίπτωση, εάν αποστέλλουν την αίτηση, όταν αυτή καταχωρίζεται, θα τους αποστέλλονται από τη Δ/νση της οργανικής τους θέσης δύο αντίγραφα της ηλεκτρονικά καταχωρισμένης αίτησή τους. Οι ίδιοι οφείλουν να ελέγξουν την ορθότητα των καταχωρισμένων στοιχείων, ώστε να υπάρχει δυνατότητα διόρθωσης σε περίπτωση λάθους, και στη συνέχεια να επιστρέφουν το ένα αντίγραφο υπογεγραμμένο (στην οργανική τους θέση).
Στην αντίθετη περίπτωση, μετά την καταχώριση της αίτησης στο σύστημα, οι εκπαιδευτικοί θα καλούνται από την υπηρεσία να παραλάβουν και να υπογράψουν αντίγραφο της ηλεκτρονικά καταχωρισμένης αίτησής τους.
ΠΡΟΣΟΧΗ. Εφιστούμε την προσοχή στη συμπλήρωση της αίτησης, καθόσον αυτή υπέχει θέση δήλωσης του άρθρου 9 του Ν.1599/1986 και της παρ. 3 του άρθρου 3 του Ν.2690/1999, καθώς επίσης στη συμπλήρωση των προτιμήσεων και στον έλεγχο του συνόλου των μορίων πριν και μετά την καταχώριση, γιατί ενστάσεις σχετικές με συμπλήρωση προτιμήσεων και λάθη ως προς την καταχώριση των μορίων δεν θα γίνονται δεκτές.
Αποστολή αιτήσεων στην Κ.Υ. του Υπουργείου:
Στη Δ/νση Προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης - Τμήμα Γ' της Κ.Υ. του Υπουργείου Παιδείας και θρησκευμάτων θα αποσταλούν από τις αρμόδιες Διευθύνσεις Δ.Ε.uovo:
Οι αιτήσεις μετάθεσης (η υπογεγραμμένη χειρόγραφη αίτηση και το υπογεγραμμένο αντίγραφο της ηλεκτρονικά καταχωρισμένης αίτησης) των εκπαιδευτικών για τις παρακάτω κατηγορίες με όλα τα σχετικά απαιτούμενα δικαιολογητικά που τις συνοδεύουν:
α) για τα Μουσικά σχολεία
β) για τα Καλλιτεχνικά σχολεία
γ) για τα σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Υπογεγραμμένα αντίγραφα των ηλεκτρονικά καταχωρισμένων αιτήσεων των γενικών μεταθέσεων μαζί με τα σχετικά δικαιολογητικά, συνοδευόμενα από διαβιβαστικό στο οποίο θα αναφέρονται με λεπτομέρεια οι λόγοι για τους οποίους διαβιβάζονται:
α) οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/1996, του άρθρου 17 του Ν. 3402/2005 (ΦΕΚ 258/Α'), των παρ. 1, 2 & 3 του άρθρου 6 του Ν. 3454/2006 (ΦΕΚ 75/A'), της παρ. 8 του άρθρου 1 του Ν.3194/2003 (ΦΕΚ 227/A') (πολύτεκνοι, ασθένειες κ.λ.π.) και του άρθρου 52 του Ν.4115/2013 (ΦΕΚ Α' 24).
Κατά τη διαβίβαση των αιτήσεων για ένταξη σε ειδική κατηγορία μετάθεσης, παρακαλούνται οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να επισυνάπτουν στο διαβιβαστικό τους έγγραφο τον επισυναπτόμενο στην παρούσα εγκύκλιο πίνακα «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Δ.Ε. ΠΡΟΣ ΕΝΤΑΞΗ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ» συμπληρωμένο, προσέχοντας ιδιαίτερα τη συμπλήρωση της 8ης στήλης «ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΘΕΜΕΛΙΩΝΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕΤΑΟΕΣΗΣ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)».
β) οι αιτήσεις για τις οποίες πρέπει ν' αποφανθεί αρμοδίως το ΚΥΣΔΕ (π.χ. αμφισβητούμενες περιπτώσεις θεμελίωσης δικαιώματος μετάθεσης, προϋποθέσεις υπαγωγής στα κριτήρια μετάθεσης κ.λ.π.).
γ) οι αιτήσεις των συζύγων δικαστικών οι οποίοι ζητούν κατά προτεραιότητα μετάθεση βάσει της παρ. 3 του άρθρου 8 του Ν. 1868/1989 και της παρ. 3 του άρθρου 47 του Ν. 2304/1995.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ. Οι λοιπές αιτήσεις των γενικών μεταθέσεων από περιοχή σε περιοχή μαζί με τα σχετικά δικαιολογητικά δεν θα αποσταλούν στο Υπουργείο Παιδείας και θρησκευμάτων αλλά θα διατηρηθούν στο αρχείο των Διευθύνσεων Δ.Ε. για 3 έτη.
Ηλεκτρονική καταχώριση και διόρθωση της ηλεκτρονικής αίτησης
α) Η ηλεκτρονική καταχώριση θα ξεκινήσει μαζί με την ημερομηνία έναρξης κατάθεσης των αιτήσεων, δηλ. από 23-04-2014 μέχρι και 09-05-2014.
β) Στις 12-05-2014 θα γίνει ανακοίνωση των πινάκων από τις αρμόδιες Διευθύνσεις με τα στοιχεία (ονοματεπώνυμο, κλάδο, ειδικότητα και μονάδες μετάθεσης κατά κριτήριο και στο σύνολο τους) των αιτουμένων μετάθεση εκπαιδευτικών.
γ) Από 12-05-2014 μέχρι και 16-05-2014 θα υποβάλλονται ενστάσεις και θα μπορεί στο διάστημα αυτό να γίνει διόρθωση των ηλεκτρονικών αιτήσεων στην περίπτωση δικαίωσης από τα αρμόδια ΠΥΣΔΕ τυχόν υποβληθεισών ενστάσεων από τους ενδιαφερόμενους.
δ) Από 19-05-2014 και μετά δεν θα υπάρχει δυνατότητα στις Διευθύνσεις Β/θμιας Εκπαίδευσης να διορθώνουν στοιχεία στις καταχωρισμένες αιτήσεις των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών. Από την ημερομηνία αυτή και μετά οποιεσδήποτε αλλαγές επιβάλλεται να γίνουν, θα γίνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις της Κ.Υ. του Υπουργείου Παιδείας και θρησκευμάτων.
όλη η απόφαση για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο επισυναπτόμενο αρχείο