Το ηλεκτρονικό έντυπο της αίτησης μπορεί να αναζητηθεί στο διαδικτυακό ιστότοπο του Υ.ΠΑΙ.Θ. (www.minedu.gov.gr). Οι διευθυντές των Εκκλησιαστικών Σχολείων καλούνται να μεριμνήσουν, ώστε να αναρτηθεί η παρούσα απόφαση στον πίνακα ανακοινώσεων του Σχολείου τους, καθώς επίσης να ενημερωθούν οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν οργανικά στο σχολείο τους, τόσο οι υπηρετούντες όσο και όσοι βρίσκονται εκτός της οργανικής τους θέσης (αποσπασμένοι σε άλλα σχολεία, Υπηρεσίες ή Φορείς καθώς και οι τελούντες υπό οποιασδήποτε μορφής άδεια). Επισημαίνεται ότι: οι εν λόγω εκπαιδευτικοί θα υποβάλουν την αίτησή τους μέσω του σχολείου που ανήκουν οργανικά.
Διαδικασία
Α. Στην αίτηση μετάθεσης, έντυπο της οποίας θα διατίθεται και από όλα τα Γενικά Εκκλησιαστικά Λύκεια-Γυμνάσια και Γενικά Εκκλησιαστικά Λύκεια, ο ενδιαφερόμενος εκπαιδευτικός θα έχει δικαίωμα να δηλώσει όσα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης επιθυμεί και με τη σειρά που επιθυμεί βάσει των κενών, όπως αυτά αναγράφονται στον συνοδευτικό της παρούσας απόφασης πίνακα.
Ο διευθυντής του σχολείου θα προβεί στον έλεγχο και βεβαίωση της ορθότητας των δηλουμένων στοιχείων των εκπαιδευτικών οι οποίοι ανήκουν οργανικά στο σχολείο αρμοδιότητάς του και ακολούθως θα μεριμνήσει ώστε να αποσταλούν:
α) οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών, ηλεκτρονικά (το αργότερο εντός πέντε (5) ημερών από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων), στην ηλεκτρονική διεύθυνση του συντάκτη της παρούσας απόφασης, με τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά,
β) ταχυδρομικά (το αργότερο εντός πέντε (5) ημερών από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων), συνοδευόμενη από τα αντίγραφα των δικαιολογητικών τα οποία επικαλείται ο αιτών.
Στην επεξεργασία των αιτήσεων θα ληφθεί υπόψη η ημερομηνία στη σφραγίδα του ταχυδρομείου.