Ο κ. Ακριτίδης εξέφρασε την άποψη πως οποιοδήποτε αυτοματοποιημένο σύστημα που παρέχει πρόσθετες εγγυήσεις ασφαλείας, είναι απαραίτητο για να εξαλείψει ή να ελαχιστοποιήσει το ανθρώπινο λάθος, πλην όμως αυτού, τόνισε την ανάγκη ευλαβικής εφαρμογής του Κανονισμού Κυκλοφορία.
Απαντώντας στις επίμονες ερωτήσεις των μελών της Επιτροπής για την επίμαχη σύμβαση 717 για την τηλεδιοίκηση και τη σηματοδότηση, ανέφερε πως «ορθώς συνεχίστηκε η διαδικασία της σύμβασης, γιατί τυχόν διάλυσή της θα ήταν ό,τι χειρότερο καθώς δεν θα υπήρχε το έργο και θα υπήρχε τεράστια οικονομική επιβάρυνση».
Σε αυτό το πλαίσιο, είπε πως ορθά δόθηκαν και οι παρατάσεις για να συνεχιστεί η σύμβαση, σημειώνοντας ωστόσο πως «κατά την υλοποίηση της θα έπρεπε να υπήρχε ένας καλύτερος συντονισμός μεταξύ ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, όσον αφορά στα παράθυρα που θα άνοιγαν από τη ρύθμιση των δρομολογίων, ώστε να δουλέψουν καλύτερα τα συνεργεία».
Η Μιλένα Αποστολάκη από το ΠΑΣΟΚ και η Πέτη Πέρκα από τη Νέα Αριστερά, ανέφεραν ότι ο μάρτυρας είναι μέτοχος σε εταιρεία που έπαιρνε έργα από το Δημόσιο και ενώ ήταν παράλληλα πρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ ή αργότερα ως CEO της Ανάπλασης ΑΕ, ρόλο που διατηρεί έως σήμερα και κάλεσαν το μάρτυρα να καταθέσει τις συμβάσεις που ενδεχομένως είχε συνάψει η εταιρεία με το δημόσιο πριν ή και μετά την ανάληψη των καθηκόντων του.
Ο ίδιος δεν αποδέχτηκε τον όρο διπλοθεσίτη που του «χρέωσε» η κ. Πέρκα. Παράλληλα, υπεραμύνθηκε της κριτικής που του άσκησε η βουλευτής της Νέας Αριστεράς, για το γεγονός ότι είναι και στέλεχος της ΝΔ, λέγοντας πως στην επιτροπή δεν ήρθε με αυτή την ιδιότητα.
Μέσα στην ημέρα, καταθέτει στην εξεταστική επιτροπή ο Δημήτρης Τσοτσορός, νυν διευθυντής έργων της ΕΡΓΟΣΕ, ενώ την ερχόμενη εβδομάδα θα περάσει το κατώφλι της επιτροπής ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.