Πρόκειται για καινοτόμα υπηρεσία η οποία δεν υπάρχει σε κανένα άλλο δημόσιο νοσοκομείο και παρέχεται μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας του "Παπαγεωργίου", www.gnpap.gr.
Ο ασθενής, κλείνοντας το ραντεβού του διαδικτυακά, οδηγείται αυτόματα στο αντίστοιχο πεδίο, όπου του δίνεται η δυνατότητα να καταβάλει το χρηματικό αντίτιμο της μελλοντικής του επίσκεψης. Έτσι, όταν προσέλθει στο ραντεβού του, παραλαμβάνει απλώς το τιμολόγιο και το παραπεμπτικό του από τη Γραμματεία των Εξωτερικών Ιατρείων.
"Χάρη σε αυτή την υπηρεσία διευκολύνονται οι ασθενείς, πληρώνουν από το σπίτι τους και δεν χρειάζεται να μπαίνουν στην ουρά για να πληρώσουν. Με αυτόν τον τρόπο, μειώνεται σημαντικά η αναμονή στα εξωτερικά ιατρεία, οι συναλλαγές ολοκληρώνονται τάχιστα, οι ακυρώσεις των ραντεβού περιορίζονται, οι ασθενείς μένουν σαφώς πιο ικανοποιημένοι και, εν τέλει, ο δείκτης ρευστότητας του Νοσοκομείου αυξάνεται. Απ ότι ξέρω τέτοια υπηρεσία δεν παρέχεται σε άλλο δημόσιο νοσοκομείο" ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του "Παπαγεωργίου", Βασίλης Παπάς.
Η πρόταση για την παροχή αυτής της υπηρεσίας είχε κατατεθεί πέρυσι στην Ομάδα Συνεχούς Βελτίωσης του νοσοκομείου από την υπάλληλο της Οικονομικής Υπηρεσίας, Γιώτα Ιωαννίδου και αφού έγινε δεκτή από τη διοίκηση του Παπαγεωργίου, τέθηκε σε εφαρμογή.
πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ