Ο κ. Βακάκης αναφέρθηκε στο ενδεχόμενο ένταξης νέων προϊόντων στα ράφια. Όπως είπε η αλυσίδα προσαρμόζεται και καλύπτει τις ανάγκες των καταναλωτών.
Εμφανίστηκε ωστόσο κατηγορηματικός σχετικά με ποιες κατηγορίες προϊόντων δεν πρόκειται να δουν ποτέ οι καταναλωτές στα ράφια των καταστημάτων του. Και αυτά είναι: Ηλεκτρονικά είδη, τρόφιμα, μόδα και χόμπι. Αναλύοντας το σκεπτικό πίσω από αυτή την θεώρηση, ο επικεφαλής της Jumbo είπε ότι πρόκειται για κοστοβόρες κατηγορίες που δεν αποφέρουν μεγάλη κερδοφορία, λέγοντας χαρακτηριστικά πως οι συγκεκριμένες κατηγορίες δεν πληρώνονται σε μετρητά, αλλά σε αποθέματα.
Για τον ανταγωνισμό σημείωσε πως αποτελεί κινητήριο δύναμη και βοηθά στην βελτίωση και αναπροσαρμογή της στρατηγικής εάν φυσικά οι συνθήκες το απαιτήσουν.
Υπενθύμισε μάλιστα πως στο παρελθόν, προηγούμενοι ανταγωνιστές που ακολουθούσαν συγκεκριμένο μοντέλο πωλήσεων είτε εξαφανίστηκαν είτε εξαϋλώθηκαν από την αγορά