Υψηλά πρόστιμα και νέες ρυθμίσεις για τα ΤΑΞΙ

Υψηλά πρόστιμα και νέες ρυθμίσεις για τα ΤΑΞΙ Μεγάλα πρόστιμα θα επιβάλλονται στα ΤΑΞΙ που θα συλλαμβάνονται με «πειραγμένα» ταξίμετρα σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις που φέρνει το υπουργείο Ανάπτυξης . Με απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης, που ισχύ από την επόμενη εβδομάδα, προβλέπεται ότι σε περίπτωση όπου εντοπίζεται ταξί με «πειραγμένο» ταξίμετρο θα επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 5000 ευρώ.Το πρόστιμο θα επιβάλλεται στον ιδιοκτήτη του ταξί και όχι στους οδηγούς .Επίσης, στα συνεργεία που εντοπίζονται να κατασκευάζουν και να εμπορεύονται «πειραγμένα» ταξίμετρα προβλέπεται χρηματικό πρόστιμο ύψους 20000 ευρώ και αφαίρεση της άδειας λειτουργίας. Ποιες είναι οι νεες ρυθμίσεις για τα ΤΑΞΙ: Η πρώτη αφορά στις χρεώσεις για τις ξεναγήσεις τουριστών στα αστικά κέντρα. Εκεί μέχρι τώρα δεν υπήρχαν περιορισμοί και είχε διαπιστωθεί αισχροκέρδεια. Αυτό το οποίο προβλέπει η νέα ρύθμιση, η νέα απόφαση, είναι ότι για τα πρώτα είκοσι λεπτά θα λειτουργεί υποχρεωτικά το ταξίμετρο και από εκεί και πέρα, σε σχέση με τις ξεναγήσεις, για κάθε ώρα θα μπορούν να χρεώνονται το πολύ 25 ευρώ. Ο,τιδήποτε άλλο θα είναι παράβαση. Η δεύτερη ρύθμιση αφορά στα αλλοιωμένα ταξίμετρα. Γα την αλλοίωση ενδείξεων των ταξιμέτρων ή και των μετρολογικών τους παραμέτρων από εξωτερικές προς αυτά επιδράσεις ή καταδολίευση μετρητών επιβάλλεται με αγορανομική διάταξη που προωθείται στους εκμεταλλευτές οχημάτων, δηλαδή αυτούς που πράγματι προσπορίζονται το παράνομο όφελος, πρόστιμο ύψους πέντε χιλιάδων ευρώ (5.000). Επίσης. προβλέπεται αφαίρεση αδείας και επιβολή προστίμου είκοσι χιλιάδων ευρώ (20.000) για όποιον εμπορεύεται, παραχωρεί, κατασκευάζει ή εγκαθιστά τέτοιου είδους αλλοιωμένα ταξίμετρα. Παράλληλα με μια σειρά από άλλες ρυθμίσεις, οι οποίες θα κατατεθούν σύντομα στο νομοσχέδιο για τις υπεραστικές οδικές μεταφορές, προβλέπονται μέτρα που αντιμετωπίζουν κάποιες δυσλειτουργίες σε σχέση με το επάγγελμα των ταξί. Προβλέπονται ηπιότερα μέτρα, για παράδειγμα, σε σχέση με τα ταξί που βρίσκονται για κάποιο χρονικό διάστημα σε ακινησία, διότι τώρα εάν μένουν ακίνητα τα ταξί για τρεις (3) μήνες μπορεί ο ιδιοκτήτης να χάνει την άδεια. Λόγω της κρίσεως το φαινόμενο αυτό πληθαίνει ολοένα και περισσότερο και γι’ αυτό παρατείνουμε το χρονικό διάστημα μέχρι και τον ένα χρόνο. Αντιμετωπίζονται και άλλα ζητήματα: Αποσαφηνίζεται ότι για τα ταξί ειδικής μίσθωσης, αυτά μπορεί να διαθέτουν και τρεις πόρτες, συμπεριλαμβανομένης της πίσω πόρτας σύμφωνα με τις διεθνείς πρακτικές. Διευκρινίζεται ο ορισμός της προμίσθωσης των ταξί. Και ελαχιστοποιείται στους έξι μήνες από 24 μήνες, το διάστημα που ένας οδηγός ταξί θα πρέπει να κατέχει την άδεια οδήγησής του πριν αιτηθεί για ειδική άδεια οδήγησης ταξί. Το υπουργείο αναφέρει ότι στις ρυθμίσεις του νόμου 4070 και δεν εισάγεται κανένα νέο θεσμικό πλαίσιο για τα ταξί. Επιχειρείται αφενός να αντιμετωπιστούν ορισμένες δυσλειτουργίες που έχουν υπάρξει βλέποντας την ίδια την εφαρμογή των νόμων και τις επιπτώσεις της κρίσης. Κυρίως όμως πάμε να αντιμετωπίσουμε φαινόμενα παραβατικότητας. Δεν μπορεί οι τουρίστες να χρεώνονται με υπέρογκα ποσά και στη συνέχεια το θύμα να είναι η ίδια η χώρα. Ούτε μπορεί να γίνει ανεκτό, σχεδόν τα μισά ταξίμετρα να είναι αλλοιωμένα.
Τελευταία τροποποίηση στις 28/06/2013 - 11:52

Η Επικαιρότητα Τώρα