Αλλαγές έρχονται στα δρομολόγια των συγκοινωνιών
Αλλαγές έρχονται στα δρομολόγια των συγκοινωνιών Αλλαγές έρχονται στις συγκοινωνίες και στα δρομολόγια τους μέσα στις επόμενες εβδομάδες αφού θα είναι έτοιμες οι βασικές αρχές του νέου συγκοινωνιακού χάρτη της Αττικής όπως θα τον αποτυπώσει η μελέτη που διενεργεί η Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή Μεταφορών. Σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα το θεματικό κέντρο των αλλαγών θα είναι η δημιουργία δύο περιμέτρων στην πόλη. Η πρώτη θα περιλαμβάνει το κυρίως πολεοδομικό συγκρότημα, που θα εξυπηρετείται από τις δημόσιες συγκοινωνίες, ενώ η δεύτερη θα αφορά απομακρυσμένα προάστια και υπεραστικές διαδρομές της Αττικής, τα οποία θα αναλάβουν τα τοπικά ΚΤΕΛ. Παράλληλα η ΣΤΑΣΥ (μετρό - τραμ - ΗΣΑΠ), η οποία επιδιώκει αύξηση των εσόδων, με απόφαση του διοικητικού της συμβουλίου «ρίχνει» διοικητικούς υπαλλήλους στην πώληση των εισιτηρίων, ενώ μεταφέρει τους εκδότες των εισιτηρίων στον έλεγχο του κομίστρου. Ειδικότερα, σχεδιάζεται τα λεωφορεία της ΟΣΥ (πρώην ΕΘΕΛ και ΗΛΠΑΠ) να σταματούν στις παρυφές και στους τερματικούς σταθμούς της πόλης, προκειμένου να εξοικονομηθούν καύσιμα και ανθρωποώρες από δρομολόγια εκτός πόλης. Τα ΚΤΕΛ Αττικής, από την άλλη, θα αναλάβουν την εξυπηρέτηση των συγκεκριμένων δρομολογίων, όμως δεν θα εισέρχονται μέσα στην Αθήνα, καθώς θα μεταφορτώνουν επιβάτες και θα τροφοδοτούν με επιβατική κίνηση τα δημόσια μέσα μέσω των τερματικών σταθμών του μετρό και του προαστιακού. Ο ΟΑΣΑ θα προχωρήσει επιπλέον σε ποιοτικές μετρήσεις για την προσφορά, τη ζήτηση και την πληρότητα των υφιστάμενων δρομολογίων λεωφορείων και τρόλεϊ προκειμένου να ανασχεδιαστούν οι διαδρομές. Και αυτό διότι την ώρα που αρκετά οχήματα πηγαινοέρχονται άδεια σε διάφορες περιοχές, σε κομβικούς άξονες που δεν καλύπτονται από τα μέσα σταθερής τροχιάς, όπως η Κηφισιάς, η Συγγρού και η Πειραιώς, οι επιβάτες υποφέρουν από έλλειψη αξιόπιστων αστικών συγκοινωνιών. Έτσι, θα πρέπει να διευκρινιστούν οι βασικοί άξονες πύκνωσης των συχνοτήτων, με παράλληλη αναπροσαρμογή των υπόλοιπων δρομολογίων στην προσφορά και στη ζήτηση, αλλά και «έξυπνες» συνδέσεις με τα μέσα σταθερής τροχιάς. Για την εν λόγω οργάνωση θα απαιτηθεί να οριστούν κομβικά σημεία μέσα στην πόλη ή ακόμη και να δημιουργηθούν σταθμοί μεταφόρτωσης. Σε γενικές γραμμές πάντως για την παροχή αξιόπιστων υπηρεσιών απαιτούνται συχνότητες δρομολογίων των επτά λεπτών.
Οι ειδήσεις τώρα
- Ειδήσεις Ελλάδα | 23/04/2024 - 15:37 Δολοφονία Λυγγερίδη: Βαριές διώξεις για τους συλληφθέντες - 160 άτομα στη δικογραφία, οι 15 ανήλικοι
- Περιφέρεια | 23/04/2024 - 11:59 Ποινική δίωξη για κακούργημα στους γονείς του βρέφους που πέθανε στην Κω
- Οικονομία | 23/04/2024 - 12:03 «Ψαλίδι» 50% στις χρεώσεις των τραπεζών στα POS
- Πολιτική | 23/04/2024 - 11:41 Η κυβέρνηση αμφισβητεί την αξιοπιστία και της έκθεσης του Στέιτ Ντιπάρτμεντ
- Επιστήμη | 23/04/2024 - 05:47 Έξι εκατ. χρήστες του διαδικτύου «σερφάρουν» για 5-6 πολυεθνικές
- Ειδήσεις Ελλάδα | 23/04/2024 - 14:09 Τι καιρό θα κάνει: Από την ΥΕΝΕΔ και τα δελτία αγροτών στην Πετρούλα και τα applications
- Ειδήσεις Ελλάδα | 23/04/2024 - 09:24 «Κλείδωσε» ο καιρός το Πάσχα, τι λένε οι μετεωρολόγοι
- Οικονομία | 23/04/2024 - 11:15 Ακίνητα: Πρέπει να είναι «υποχρεωτικά έτοιμα για ηλιακή ενέργεια»
- Ειδήσεις Ελλάδα | 23/04/2024 - 12:43 «Απασφάλισε» ο Κολυδάς για τον καιρό: Σεβαστείτε λίγο την αγάπη και το μεράκι μου
- Οικονομία | 23/04/2024 - 05:45 Έρχονται 100 δισ. ευρώ για τις ανακαινίσεις
- Οικονομία | 23/04/2024 - 05:27 Ποιους θα πάρει τηλέφωνο η εφορία και σε ποιους στέλνει e-mail
- Οικονομία | 23/04/2024 - 05:46 «Φρέσκες» οι 8 στις 10 υποθέσεις που ελέγχει η εφορία