ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

04/04 / 2012 01:00
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ Τι πρέπει να κάνω ώστε ο Λογαριασμός ΕΥΔΑΠ να έρχεται στο όνομά μου; Για κάθε παροχή ακινήτου του οποίου είστε Ιδιοκτήτης ή Ενοικος μπορείτε να δηλώσετε τα στοιχεία σας και να ταυτοποιηθείτε σαν Πελάτης μας για την συγκεκριμένη παροχή : -μέσω της Ιστοθέσης μας : Διόρθωση Στοιχείων ακολουθώντας τις εκεί παρεχόμενες οδηγίες-με το απόκομμα του λογαριασμού υδροληψίας που σας αποστέλλουμε στην διεύθυνση του ακινήτου (βλ. τις τυπωμένες οδηγίες στην πίσω όψη του λογαριασμού) -στα ΚΕΠ μέσω των προβλεπομένων εντύπων -στα Περιφερειακά Κέντρα της ΕΥΔΑΠ Α.Ε. μετά τον έλεγχο και την διασταύρωση των στοιχείων από τις Υπηρεσίες μας (ενδέχεται να σας ζητηθεί η αποστολή σχετικών παραστατικών) οι επόμενοι Λογαριασμοί ΕΥΔΑΠ θα εκδίδονται πλεόν στο όνομά σας και θα περιλαμβάνουν το ΑΦΜ σας, καθιστώντας σας Ταυτοποιημένο Πελάτη μας. 2. Πως μπορώ να ελέγξω αν τα προσωπικά μου στοιχεία που γνωρίζει η ΕΥΔΑΠ Α.Ε. είναι πλήρη και έγκυρα; Με την επιλογή της Ιστοθέσης μας : Διόρθωση Στοιχείων μπορείτε, εισάγοντας τον Αρ.Μητρώου ΕΥΔΑΠ και τον Αρ.Μετρητή της παροχής ακινήτου σας, να ελέγξετε εάν τα στοιχεία σας είναι πλήρη και έγκυρα (όπως π.χ. ονοματεπώνυμο / επωνυμία, διεύθυνση κατοικίας / έδρας, ΑΦΜ, τηλέφωνα επικοινωνίας, e-mail, ενδεχομένως στοιχεία ενοίκου κ.λπ.). Τον Αρ.Μητρώου ΕΥΔΑΠ και τον Αρ.Μετρητή της παροχής θα τους βρείτε στον λογαριασμό ΕΥΔΑΠ που σας αποστέλλουμε στην διεύθυνση του ακινήτου σας. Είναι σκόπιμο να επαναλάβετε τον έλεγχο για κάθε παροχή ακινήτου που σας ανήκει ή που είστε ένοικος. Με την ίδια επιλογή μπορείτε, ακολουθώντας τις εκεί παρεχόμενες οδηγίες, να διορθώσετε ή να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας και με τον τρόπο αυτό να καταστείτε Ταυτοποιημένος Πελάτης μας για την παροχή κάθε ακινήτου που σας ανήκει ή που είστε Αμεσα Υδρευόμενος ένοικος. Ακολούθως, εάν το επιθυμείτε, μπορείτε να ζητήσετε την εγγραφή σας στην δωρεάν προσφερόμενη ηλεκτρονική υπηρεσία της Ιστοθέσης μας "Οι Παροχές σας". Περισσότερες σχετικές πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο Νέος Χρήστης; Εγγραφείτε εδώ! 3. Είναι τα προσωπικά μου στοιχεία ασφαλή ; Η ΕΥΔΑΠ Α.Ε. έχει δεσμευθεί και δεσμεύεται βάσει του Νόμου περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων να μην διαθέτει ή δημοσιοποιεί σε Τρίτους τα προσωπικά και ευαίσθητα δεδομένα των Πελατών της. 4. Πως δηλώνεται μια παροχή σαν Παροχή Κοινοχρήστων Χώρων και ποια είναι τα πλεονεκτήματα για τον Διαχειριστή; Εάν είστε εξουσιοδοτημένος Διαχειριστής μπορείτε μέσω της επιλογής της Ιστοθέσης μας : Διόρθωση Στοιχείων να δηλώσετε την Παροχή Κοινοχρήστων Χώρων της Πολυκατοικίας σας. Η δήλωση αυτή γίνεται άπαξ και ισχύει και για τους επόμενους Διαχειριστές. Με την δήλωση αυτή έχετε τα ακόλουθα πλεονεκτήματα : 1) Ο Λογαριασμός της παροχής που σας αποστέλλουμε έχει σαν Παραλήπτη "ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟ" και έτσι εντοπίζεται εύκολα μεταξύ των υπολοίπων εμφακελωμένων λογαριασμών μας.2) Ο εκάστοτε Διαχειριστής μπορεί μέσω της επιλογής της Ιστοθέσης μας : Ο Λογαριασμός σας >Τρέχων Λογαριασμός, όχι μόνο να βλέπει και να εξοφλεί ηλεκτρονικά τον τρέχοντα Λογαριασμό της Παροχής Κοινοχρήστων Χώρων αλλά και να ενημερώνεται για τις προηγούμενες καταναλώσεις της παροχής αυτής. 5. Πως μπορώ να πληρώσω τον Λογαριασμό μου μέσω Internet; Με δύο τρόπους : α) μέσω της Ιστοθέσης μας Για να εξοφλήσετε τον τρέχοντα Λογαριασμό σας μέσω της Ιστοθέσης μας πρέπει πρώτα να τον ανακαλέσετε με την επιλογή : Ο Λογαριασμός σας>Τρέχων Λογαριασμός εισάγοντας τον Αριθμό Μητρώου και τον Αριθμό Μετρητή, όπως ακριβώς αναγράφονται σε κάποιο λογαριασμό της παροχής (προσέξτε με κεφαλαία ελληνικά). με απλή πίεση του εικονιδίου του Λογαριασμού στην Συγκεντρωτική Παρουσίαση Παροχών εάν είστε εγγεγραμμένος Χρήστης στην περιοχή Οι Παροχές σας. Ακολούθως, στην παρουσίαση του Λογαριασμού εμφανίζεται το πλήκτρο [e-Πληρωμή], δίπλα στο πλήκτρο [Ανεξόφλητοι], εάν συντρέχουν οι παρακάτω προϋποθέσεις, δηλαδή : Ο λογαριασμός δεν έχει λήξει Ο λογαριασμός δεν έχει ήδη, ηλεκτρονικά ή συμβατικά, εξοφληθεί (ο έλεγχος αποδίδει για πληρωμές προγενέστερες των δύο ημερών) Δεν έχετε δώσει πάγια εντολή εξόφλησής του Πιέζοντας το πλήκτρο [e-Πληρωμή] και επιλέγοντας,μεταξύ των συνεργαζομένων με την Ιστοθέση μας Τραπεζών, την Τράπεζα της αρεσκείας σας, οδηγείστε αυτόματα στην ηλεκτρονική τραπεζική της. Εκεί, μετά την εισαγωγή των κωδικών που σας έχει διαθέσει η Τράπεζα και την πιστοποίησή σας, μπορείτε να τον εξοφλήσετε, χωρίς να χρειαστεί να πληκτρολογήσετε τα απαιτούμενα στοιχεία (Αρ.Παραστατικού, Ημ/νία Λήξης και Ποσόν) διότι είναι προσυμπληρωμένα. β) απ΄ευθείας στην ηλεκτρονική τραπεζική συνεργαζομένης Τράπεζας Εφ΄όσον διαθέτετε κωδικούς ηλεκτρονικής τραπεζικής σε κάποια από τις συνεργαζόμενες με την Ιστοθέση μας Τράπεζες, μπορείτε να συνδεθείτε απ΄ευθείας σε αυτήν και μετά την πιστοποίησή σας, μπορείτε να εξοφλήσετε τον Λογαριασμό σας, αφού προηγουμένως πληκτρολογήσετε τα απαιτούμενα στοιχεία (Αρ.Παραστατικού, Ημ/νία Λήξης και Ποσόν). Ο έλεγχος εγκυρότητας των στοιχείων αυτών γίνεται από την Τράπεζα, χωρίς όμως να υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου προγενέστερης εξόφλησης ή ύπαρξης πάγιας εντολής εξόφλησης. 6 . Εχω εξοφλήσει τον Λογαριασμό αλλά στην Ιστοθέση σας εμφανίζεται ακόμη ανεξόφλητος ! Η εξόφληση του λογαριασμού εμφανίζεται στην Ιστοθέση μας εντός 2 εργασίμων ημερών από την πραγματοποίηση της πληρωμής (ηλεκτρονικής ή συμβατικής). Εάν έχει παρέλθει το διάστημα αυτό παρακαλούμε απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε Περιφερειακό Κέντρο της ΕΥΔΑΠ Α.Ε. 7. Εχω εξοφλήσει έγκαιρα τον Λογαριασμό αλλά στην Ιστοθέση σας εμφανίζεται ακόμη ανεξόφλητος και να έχει λήξει ! Η εξόφληση του λογαριασμού εμφανίζεται στην Ιστοθέση μας εντός 2 εργασίμων ημερών από την πραγματοποίηση της πληρωμής (ηλεκτρονικής ή συμβατικής). Εάν έχει παρέλθει το διάστημα αυτό παρακαλούμε απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε Περιφερειακό Κέντρο της ΕΥΔΑΠ Α.Ε. 8 Εκ παραδρομής πλήρωσα τον Λογαριασμό παραπάνω από μία φορά. Γιατί το Σύστημά σας δεν με εμπόδισε και τί γίνεται στην περίπτωση αυτή; Η εξόφληση του Λογαριασμού με ηλεκτρονικό ή συμβατικό τρόπο (πάγια εντολή, πληρωμή στα ΕΛΤΑ, web banking κ.λπ.) γνωστοποιείται στην Ιστοθέση μας εντός 2 εργασίμων ημερών από την πραγματοποίηση της πληρωμής.Κατά το διάστημα αυτό δεν μας είναι δυνατόν να ελέγξουμε αν ο Λογαριασμός έχει ήδη εξοφληθεί. Το επιπλέον, αχρεωστήτως, καταβληθέν ποσόν πιστώνεται αυτόματα σε επόμενο Λογαριασμό. Εάν όμως επιθυμείτε, το επιπλέον ποσόν μπορεί να σας επιστραφεί μετρητοίς σε οποιοδήποτε Περιφερειακό Κέντρο της ΕΥΔΑΠ Α.Ε. 9 . Γιατί η Τράπεζά μου δεν εμφανίζεται στις συνεργαζόμενες με την Ιστοθέση της ΕΥΔΑΠ Α.Ε. Τράπεζες; Η ΕΥΔΑΠ Α.Ε. έχει προσκαλέσει τις περισσότερες Τράπεζες να συνδεθούν με την Ιστοθέση της για την ηλεκτρονική εξόφληση των λογαριασμών. Η απόφαση της διασύνδεσης ή μη, όπως και ο χρόνος υλοποίησής της εναπόκειται αποκλειστικά στις Τράπεζες. 10 . Πόσες μέρες μετά τη λήξη του μπορεί να εξοφληθεί ο λογαριασμός χωρίς να απαιτηθεί προσέλευση στα Περιφερειακά Κέντρα ΕΥΔΑΠ Α.Ε.; Βρείτε την απάντηση στον σύνδεσμο Ο Λογαριασμός σας > Δυνατότητες Εξόφλησης > Δυνατότητα Παράτασης Προθεσμίας Πληρωμής Λογαριασμού ΣΤΟ SITE http://www.eydap.gr
Τελευταία τροποποίηση στις 28/06/2013 - 08:32

Οι ειδήσεις τώρα