ΑΔΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΟΠΤΙΚΩΝ

ΑΔΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΟΠΤΙΚΩΝ Άδεια ίδρυσης και λειτουργίας καταστήματος οπτικών ειδών Αρμόδιος φορέας: Διευθύνσεις Υγείας και Πρόνοιας [Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων] Κωδικός υπηρεσίας: 0662 Κόστος: 38,15 € Ιστοσελίδα: http://www.ermis.gov.gr Νομικό πλαίσιο: ΦΕΚ 1931/Β΄/24.12.2003 Περιγραφή Διαδικασία και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την έκδοση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας καταστήματος οπτικών ειδών. Δικαιολογητικά Αίτηση χορήγησης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας καταστήματος οπτικών ειδών (Απαραίτητο έγγραφο) Σχεδιάγραμμα του οπτικού καταστήματος από μηχανικό ή υπομηχανικό Αντίγραφο άδειας ασκήσεως επαγγέλματος οπτικού Προαπαιτούμενη υπηρεσία: Έκδοση άδειας ασκήσεως επαγγέλματος οπτικού Αντίγραφο πτυχίου ή τίτλου προσωπικής ικανότητας οπτικού Προαπαιτούμενη υπηρεσία: Πιστοποιητικό αποφοίτησης - αντίγραφο πτυχίου ΤΕΙ Κατάλογο των μηχανημάτων, εργαλείων και οργάνων Δύο (2) φωτογραφίες Σε περίπτωση που για την εκμετάλλευση του καταστήματος έχει συσταθεί εταιρεία (άρθρο 27 του Ν. 2646/1998) ζητείται αντίγραφο του καταστατικού Σύμφωνα με το άρθρο 27 του Ν. 2646/1998 (ΦΕΚ 236/Α/1998) επιτρέπεται η σύσταση ομόρρυθμης ή ετερόρρυθμης εταιρείας μεταξύ αδειούχων οπτικών, με την προϋπόθεση ότι ο έχων την άδεια λειτουργίας του καταστήματος θα συμμετέχει με ποσοστό τουλάχιστον 50% στο εταιρικό κεφάλαιο Παράβολο από Δ.Ο.Υ. (38,15 €) - (Διατίθεται από την υπηρεσία) Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/86 (είναι ενσωματωμένη στο παρόν έντυπο) Στην υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 ο ενδιαφερόμενος θα δηλώσει ότι δεν έχει άλλο οπτικό κατάστημα και ότι δεν εργάζεται αλλού παρά μόνο στο κατάστημα για το οποίο ζητεί άδεια λειτουργίας . (Απαραίτητο έγγραφο) Διαδικασία Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για να αιτηθεί τη χορήγηση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας καταστήματος οπτικών ειδών, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Βήµα 1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης. Βήμα 2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος. Βήµα 3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο). Βήµα 4 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει. Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ και παραλαμβάνει την άδεια ίδρυσης και λειτουργίας καταστήματος οπτικών ειδών.
Τελευταία τροποποίηση στις 28/06/2013 - 08:36

Οι ειδήσεις τώρα