Επιστροφή παγίου σε περίπτωση βλάβης σε τηλέφωνο ή internet

26/02 / 2013 18:45
Επιστροφή παγίου σε περίπτωση βλάβης σε τηλέφωνο ή internet Στην έκδοση νέου Κανονισμού για τους όρους αδειοδότησης και λειτουργίας των εταιρειών που παρέχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο και υπηρεσίες τηλεφωνίας, προχώρησε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ). Ο Κανονισμός θα εφαρμοστεί σταδιακά, έως τις αρχές του φθινοπώρου του 2013, αφού απαιτείται προσαρμογή των πληροφοριακών συστημάτων των παρόχων. Ο νέος Κανονισμός επιβάλλει αυξημένες υποχρεώσεις στους παρόχους όσον αφορά την αναλυτική και έγκαιρη ενημέρωση των συνδρομητών πριν την επιβολή αυξήσεων στις χρεώσεις και αλλαγών στους όρους της σύμβασης σε συνδέσεις/πακέτα. Επιπλέον, προβλέπει, την αυτόματη επιστροφή του ανάλογου παγίου σε περιπτώσεις καθυστερημένης αποκατάστασης βλάβης τηλεφώνου ή intenet, το ύψος των χρεώσεων κατά την προσωρινή διακοπή υπηρεσιών και τον πρόωρο τερματισμό της σύμβασης, καθώς και τη μη χρέωση αναμονής στις υπηρεσίες τηλεφωνικού καταλόγου. Με στόχο την ταχύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών, ο Κανονισμός προβλέπει ακόμη ότι ο πάροχος οφείλει να απαντά εγγράφως και εντός 20 ημερών σε κάθε έγγραφο παράπονο ή καταγγελία. Σε περίπτωση μη ανταπόκρισης του παρόχου, τότε ο συνδρομητής μπορεί να απευθυνθεί στην ΕΕΤΤ. πηγη:ΑΠΕ
Τελευταία τροποποίηση στις 28/06/2013 - 10:07

Οι ειδήσεις τώρα