Γραμμή Εξυπηρέτησης του δημότη 1595 Δήμος Αθηναίων

14/03 / 2013 16:30
Γραμμή Εξυπηρέτησης του δημότη 1595 Δήμος Αθηναίων Η ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με το δημότη ,το 1595, λειτουργεί από τις 08.00πμ έως τις 08.00μμ, καταγράφοντας τις επισημάνσεις και τις υποδείξεις των πολιτών που αφορούν την Αθήνα. «Η προσπάθεια για τη βελτίωση της καθημερινότητας του δημότη ενισχύεται αποφασιστικά, η άμεση αντιμετώπιση των μικρών ή μεγάλων προβλημάτων των Αθηναίων είναι πρώτη προτεραιότητα για εμάς» δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων κ.Γιώργος Καμίνης και κάλεσε «όλους τους δημότες να γίνουν συμμέτοχοι στην προσπάθεια για μια καλύτερη Αθήνα». Σε αυτή την τηλεφωνική γραμμή μπορεί να απευθύνεται οποιοσδήποτε δημότης ή κάτοικος της Αθήνας, επισημαίνοντας τα προβλήματα που παρατηρεί στη πόλη. Η γραμμή εξυπηρέτησης 1595 μπορεί και παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία άπτεται των αρμοδιοτήτων του δήμου Αθηναίων ή των δημοτικών Φορέων.
Τελευταία τροποποίηση στις 28/06/2013 - 10:18

Οι ειδήσεις τώρα