ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ

  1. Κωστής
  2. Sherlock Holmes
  3. Uncategorized
  4. Πέμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2018
Καλησπέρα,

στις 25/07 έκανε η γυναίκα μου αλλαγή ονόματος στον λογαριασμό ΔΕΗ από την μητέρα της, ώστε να μπορέσαμε να ενταχθούμε στο ΚΟΤ/Β. Στις 10/08 έκανα αίτηση με τους κωδικούς μου στο Taxisnet (μιας και κάνουμε κοινή δήλωση), βάλαμε την σωστή παροχή και η αίτηση εγκρίθηκε. Σήμερα όμως ο εκκαθαριστικός λογαριασμός βγήκε στο e-bill και δεν είχε έκπτωση και δεν έγραφε πουθενά ΚΟΤ/Β.
Έχει ξανατύχει αυτό σε κάποιον;

Ευχαριστώ!
Σχολιασμός
There are no comments made yet.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
0
Votes
Undo
Πάρε τηλέφωνο το 11770 και ανέφερε το πρόβλημα σου.
Σχολιασμός
There are no comments made yet.
  1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
  2. Uncategorized
  3. # 1
  • Σελίδα :
  • 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.