ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ

  1. Thanos
  2. ΔΙΑΦΟΡΑ
  3. Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2019
Πριν από καμιά δεκαπενταριά μέρες υπέβαλα αναφορά στο Συνήγορο του Καταναλωτή, για μια διαφορά που έχω με εταιρεία τηλεπικοινωνιών, αποστέλλοντας τη σχετική φόρμα μέσω e-mail, σύμφωνα με τις οδηγίες που υπήρχαν στην ιστοσελίδα τους. Ξέρει κανείς πόσος καιρός χρειάζεται μέχρι να έρθει η σειρά μου να επεξεργαστούν την αναφορά μου; Πότε περίπου δηλαδή να περιμένω την πρώτη απάντηση; Επίσης, σε διάφορα άρθρα διάβασα ότι ο μέσος χρόνος ολοκλήρωσης της κάθε υπόθεσης είναι περίπου 90 ημέρες από τη στιγμή που θα πιάσουν το φάκελο, είτε επιτευχθεί διακανονισμός είτε όχι. Ισχύει αυτό; Γενικά, έχει κάποιος εμπειρία από το Συνήγορο του Καταναλωτή, γιατί είναι η πρώτη μου επαφή με αυτή την υπηρεσία. Ευχαριστώ.
Σχολιασμός
There are no comments made yet.


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.