Το θέμα αυτό αφορά ΜΟΝΟ όσους ΔΕΝ τους έχει καταβληθεί ολόκληρο το ποσό του ΚΕΑ Ιουλίου στην Prepaid κάρτα τους.
Για 3η φορά πήρα τηλέφωνο στην Εθνική για να ενημερωθώ τι μέλλει γενέσθαι με το θέμα που ταλαιπωρεί κάποιους από μας με την μη καταβολή ολόκληρου το ποσού για τον μήνα Ιούλιο. Αφού λοιπόν περίμενα κ πάλι 25 λεπτά αναμονή στο ακουστικό μου, κάποια στιγμή επιτέλους το σήκωσαν.
Μου είπε κ πάλι το γνωστό παραμύθι,ότι κ καλά τα λεφτά έχουν μπει,τα βλέπουμε μέσα κ για το θέμα που έχει δημιουργηθεί φταίνε κάποιες παλιότερες συναλλαγές που κάνατε,σας τράβηξαν τα λεφτά από αγορές που έγιναν, μετά για κάποιο λόγο σας τα επιστρέψαν πίσω, εσείς τα είδατε μέσα κ τα ξανά φάγατε.
χαχαχα της είπα ότι αυτό που λέει είναι αστείο κ αν όντως έχει συμβεί κάτι τέτοιο,να μου το αποδείξει.
Κ έτσι έγινε!!!
Μου ζήτησε αν θέλω να κάνω μια αίτηση να πάει στα κεντρικά να εξετάσουν την περίπτωση μου διεξοδικά κ το δέχθηκα. Το μόνο που ζήτησε από μένα ήταν ο αριθμός κινητού μου κ να σημειώσω έναν "αριθμό αίτησης". Σε μερικές εργάσιμες μέρες μου είπε θα με καλέσουν για να μου πούνε τι έχει συμβεί.
Αυτός ο αριθμός που μου ζήτησε να σημειώσω θα τον χρειαστώ σε περίπτωση που θελήσω να ενημερωθώ εγώ για το θέμα μου πριν με καλέσουν αυτοί ή σε περίπτωση που δεν με πάρουν.
Συμβουλεύω ΟΛΟΥΣ όσους έχουν το ίδιο ακριβώς θέμα με μένα, να κάνουν το ίδιο κ να αφήσουν ένα σχόλιο εδώ στο θέμα που έχω αναρτήσει.
Λογικά αυτό μπορεί να γίνει σε όλες τις τράπεζες όχι μόνο στην Εθνική που απευθύνθηκα εγώ.