Σημειώνεται ότι εξαιτίας της βλάβης στο συγκεκριμένο σκάφος, που είναι ειδικής προδιαγραφής, προκλήθηκε μικρή καθυστέρηση στη διακίνηση των πλοίων και των φορτίων καθώς οι πλοίαρχοι ενώ βρήκαν εναλλακτικό μέσο μεταφοράς(λάντζα) για να μπορέσουν να μεταφερθούν στα πλοία, οι άσχημες καιρικές συνθήκες και ο μεγάλος κυματισμός που επικρατούσε στη θαλάσσια περιοχή του λιμανιού, τους εμπόδισε σε αρκετές περιπτώσεις να επιβιβαστούν σε αυτά.
Η αποκατάσταση της βλάβης στη πλοηγίδα του πλοηγικού σταθμού Πειραιά έγινε τελικά την επόμενη ημέρα το μεσημέρι ενώ σύμφωνα με τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας από αύριο πιθανότατα θα δοθεί στη διάθεση του σταθμού άλλη μία πλοηγίδα που ήταν σε προγραμματισμένη σε συντήρηση.
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θ. Δρίτσας μιλώντας πρόσφατα στη βουλή για το θέμα της πλοηγικής υπηρεσίας, δεσμεύτηκε ότι έχουν ήδη δρομολογηθεί διαδικασίες για την πρόσληψη προσωπικού ανά κλάδο και ειδικότητα αλλά και εκσυγχρονισμό του στόλου των πλωτών μέσων, με ναυπήγηση επτά νέων σκαφών και εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων πέντε που διαθέτει ήδη η συγκεκριμένη υπηρεσία.
Ο υπουργός είχε τονίσει μάλιστα ότι επί οκτώ χρόνια δεν είχε προσληφθεί μόνιμο προσωπικό στην πλοηγική υπηρεσία, ενώ οι οργανικές θέσεις στον πλοηγικό σταθμό Πειραιά που εμφανίσει στατιστικά το μεγαλύτερο βάρος μειώθηκαν ανεπίτρεπτα και απερίσκεπτα το προηγούμενο διάστημα με το προεδρικό διάταγμα του 2014. Σημειώνεται ότι η πλοηγική υπηρεσία έχει σήμερα δεκατρείς πλοηγικούς σταθμούς σε όλη τη χώρα ενώ με το προεδρικό διάταγμα 103/2014 της προηγούμενης κυβέρνησης, οι οργανικές θέσεις του προσωπικού που υπηρετεί σε αυτήν μειώθηκαν από 222 άτομα σε 110 για όλη την Ελλάδα