H διοικητική διαδικασία υποβολής αίτησης για την καταβολή πλήρους αποζημίωσης πολιτών για τη μη τήρηση προθεσμιών διεκπεραίωσης υποθέσεων από τη Διοίκηση, αρμοδιότητας του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης δεν διεκπεραιώνεται πλέον στα ΚΕΠ σύμφωνα με υπουργική απόφαση που παρουσιάζει το dikaiologitika.gr .
Δηλαδή σύμφωνα με τα παραπάνω όσοι πολίτες είχαν το δικαίωμα αποζημίωσης από το δημόσιο για τυχόν καθυστέρηση της συναλλαγής τους με τις δημόσιες υπηρεσίες πλέον δεν θα μπορούν να κάνουν την αίτηση τους στα ΚΕΠ.
Το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης δεν εξηγεί στην απόφαση του την κατάργηση της διαδικασίας αυτής στα ΚΕΠ .
Τι προβλέπεται για την αποζημίωση των πολιτών για καθυστέρηση ολοκλήρωσης των διαδικασιών που έχει αιτηθεί από τις δημόσιες υπηρεσίες.
Για τη διεκπεραίωση υποθέσεων των πολιτών από τις δημόσιες υπηρεσίες, τους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης και τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου τίθεται ο γενικός κανόνας, όλες οι ως άνω υπηρεσίες να απαντούν σε αιτήματα πολιτών και να διεκπεραιώνουν τις σχετικές υποθέσεις μέσα στην προθεσμία των πενήντα (50) ημερών, κατ’ ανώτατο όριο, εφόσον από ειδικές διατάξεις δεν προβλέπονται μικρότερες προθεσμίες. Όταν για τη διεκπεραίωση μιας υπόθεσης απαιτείται η υποβολή δικαιολογητικών, πιστοποιητικών ή στοιχείων, η προθεσμία αρχίζει από την υποβολή ή συγκέντρωση του συνόλου των στοιχείων αυτών.
Σε περιπτώσεις που ορισμένες υπηρεσίες κρίνουν ότι υπάρχει ανάγκη ορισμού μεγαλύτερης προθεσμίας για τη διεκπεραίωση υποθέσεων αρμοδιότητάς τους, που λόγω του αντικειμένου τους δεν μπορούν να διεκπεραιωθούν εντός της προαναφερόμενης προθεσμίας, θα πρέπει να προωθήσουν άμεσα την έκδοση κοινής απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού, εξηγώντας τους ειδικούς λόγους που επιβάλλουν μεγαλύτερη προθεσμία.