Από εκεί, αυτά θα μεταφέρονται πλέον με τρένο -αντί για απορριμματοφόρα- μέχρι το Κέντρο Διαχείρισης Ανακυκλώσιμων Υλικών (ΚΔΑΥ) Σίνδου, με αποτέλεσμα τη σημαντική εξοικονόμηση πόρων από καύσιμα και τη μείωση εκπομπών ρύπων.
Ήδη υπεγράφη το απαιτούμενο μνημόνιο συνεργασίας με τη ΓΑΙΑΟΣΕ, ενώ μέχρι το τέλος Μαρτίου αναμένεται να μπουν οι υπογραφές και στην απαιτούμενη συμφωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ώστε το όλο εγχείρημα να γίνει πράξη, όπως γνωστοποίησε, σήμερα, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, στο περιθώριο συνέντευξης Τύπου για την παρουσίαση του έργου CO-GISTICS.
Με τον προϋπολογισμό του 2015 η απόφαση για μείωση -ή όχι- δημοτικών τελών
Η συμφωνία με τη ΓΑΙΑΟΣΕ πρόκειται να τεθεί προς έγκριση κατά την αποψινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης, ενώ οι τελικές αποφάσεις σχετικά με το αν τα κονδύλια που θα εξοικονομηθούν θα διατεθούν πράγματι για μείωση δημοτικών τελών ή θα κατευθυνθούν σε άλλες δράσεις, υπολογίζεται ότι θα ληφθούν κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού του δήμου για το 2015.
Σύμφωνα με τον κ. Μπουτάρη, σήμερα, τα ανακυκλώσιμα υλικά στον Δήμο μεταφέρονται καθημερινά με περίπου 30-45 δρομολόγια οχημάτων, τα οποία διανύουν συνολικά περίπου 40 χλμ ημερησίως. Αν αυτό πολλαπλασιαστεί με το μέσο κόστος μεταφοράς ανά χιλιόμετρο, προκύπτει μια σημαντική εξοικονόμηση χρημάτων, αλλά και σημαντικό περιβαλλοντικό όφελος. Σήμερα, διακινούνται στον δήμο περίπου 15.000 τόνων ανακυκλώσιμων υλικών κάθε χρόνο.
"Ώρα να πιάσουμε τον ταύρο από τα κέρατα στο κυκλοφοριακό"
Νωρίτερα, στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ο ίδιος επισήμανε ότι στον προγραμματισμό του για την επόμενη πενταετία -καθώς, όπως επανέλαβε, θα θέσει εκ νέου υποψηφιότητα για τη δημαρχία- περιλαμβάνεται η εκπόνηση συνολικής μελέτης για τα κυκλοφοριακά και συγκοινωνιακά προβλήματα της Θεσσαλονίκης. "Διάφορες μελέτες, που έγιναν κατά καιρούς, δεν έχουν εφαρμοστεί. Ήρθε η ώρα να πιάσουμε τον ταύρο από τα κέρατα γιατί η πόλη δεν αντέχει άλλο" κατέληξε