Το εγχείρημα με όλες τις παραμέτρους του συζητήθηκαν σε συνέλευση στην οποία έγινε παρουσίαση της ολοκληρωμένης πρότασης της Κοινότητας για τη βελτίωση της Αστικής συγκοινωνίας στον οικισμό της Τερψιθέας και ανάλυση των δυσκολιών που παρουσιάζουν ορισμένες διαδρομές, όσον αφορά την καταλληλότητα των δρόμων (στενότητα κ.λ.π), τόσο από τη Διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ όσο και από τα μέλη του Τοπικού συμβουλίου.
Επίσης τονίστηκε σε ιδιαίτερο βαθμό από τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Δημήτρη Μαβίδη ότι η Αστική συγκοινωνία είναι μέσο μαζικής μεταφοράς και δεν μπορεί να εξυπηρετεί τις επιθυμίες του κάθε πολίτη.
Η διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ ανέλυσε την πολιτική που ακολουθεί η εταιρεία, όσον αφορά την εκτέλεση νέων διαδρομών και δρομολογίων καθώς και την οικονομική πλευρά που αφορά τα εισιτήρια ( μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών, αγορά εισιτηρίων 10+1δώρο κ.λ.π.).
Οι προτάσεις των πολιτών συζητήθηκαν διεξοδικά και τελικά μέσα από μία δημιουργική και παραγωγική διαδικασία, αποφασίστηκε μία διαδρομή του αστικού στον οικισμό και τα ημερήσια δρομολόγια ανά ώρα, τα οποία η διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ θα στηρίξει δοκιμαστικά για ένα τρίμηνο αρχίζοντας από την Πέμπτη 15 Οκτωβρίου.
Το Τοπικό Συμβούλιο της Κοινότητας ανέλαβε τη δημοσιοποίηση του όλου εγχειρήματος, συστήθηκε δε μία επταμελής Επιτροπή η οποία θα κάνει αξιολόγηση του προγράμματος με τα στοιχεία που θα δώσει το Αστικό ΚΤΕΛ, μία στο μέσο του τρίμηνου προγράμματος και μία στο τέλος αυτού. Στην Επιτροπή συμμετέχουν τρία μέλη του Τ.Σ., δύο μέλη που εξέλεξε η Γ.Σ. και δυο μέλη της διοίκησης του Αστικού ΚΤΕΛ.
Τέλος τα μέλη του Τοπικού Συμβουλίου ζήτησαν από τους πολίτες της Τερψιθέας να στηρίξουν το πρόγραμμα, να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους και να χρησιμοποιήσουν την Αστική συγκοινωνία, συνυπολογίζοντας εκτός από το οικονομικό και το περιβαλλοντικό όφελος.