Το σύστημα φαίνεται πως τελικά είναι πιο πολύπλοκη υπόθεση για το Υπουργείο Υποδομών και το σχέδιο για έναρξη το 2016 φαίνεται πως ναυαγεί αφου η διαδικασία δεν προχωρά με ικανοποιητικούς ρυθμούς. Οι σχετικές μελέτες δεν έχουν ολοκληρωθεί.
Στόχος του υπουργείου είναι το σύστημα να εφαρμοστεί και στην Αττική Οδό ενώ όπως χαρακτήρισε προχθες ο Υπουργός κ. Σπιρτζής χαρακτήρισε προχθές τα διόδια της εφυρας Ρίου Αντιρίου εξωπραγματικά ενώ ήδη το ύψος τους αποτελεί σημείο διαπραγμάτευσης με τον παραχωρησιούχο.
Το πρόγραμμα ηλεκτρονικής χρέωσης με βάση το σημείο εισόδου και εξόδου του κάθε οχήματος θα έχει τη δυνατότητα να κάνει την ανάλογη χρέωση, ενώ παράλληλα να εφαρμόζει τιμολόγια με εκπτωτική πολιτική για τους συχνούς διερχόμενους όπως μόνιμοι κάτοικοι, εργαζόμενοι κτλ.
Εκπτωτικά πακέτα θα υπάρχουν και με αυτό το σύστημα όπως και εξαιρέσεις πληρωμής σε ευπαθείς ομάδες πληθυσμού όπως ΑΜΕΑ. Η τιμή χρέωσης θα είναι χιλιομετρική και θα υπόκειται σε ετήσια τιμαριθμική αναπροσαρμογή, οδηγώντας σε νέες αυξήσεις διοδίων στο μέλλον.