Όπως προκύπτει από εγκύκλιο, θεσμοθετήθηκε η εποπτεία της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας στα Υπουργεία και τα νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα ως προς την εφαρμογή των επικοινωνιακών τους προγραμμάτων και δράσεων.
Ως τέτοιες δράσεις νοούνται η διαφημιστική προβολή αυτών και η έρευνα ραδιοτηλεοπτικής αγοράς .
Ετσι σύμφωνα με την εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης οφείλουν όλα τα νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα να υποβάλουν, εντός δεκαημέρου, στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας φάκελο με τα ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία (περιεχόμενο, χρονοδιάγραμμα, πόροι, επικοινωνιακές μέθοδοι, πιθανές συνεργασίες με φορείς του ιδιωτικού τομέα και της κοινωνίας των πολιτών , προσδοκώμενα αποτελέσματα) για όλες τις επικοινωνιακές δράσεις, ήτοι προγράμματα διαφημιστικής προβολής καθώς και έρευνες ραδιοτηλεοπτικής αγοράς, στις οποίες προέβησαν από την 29η Οκτωβρίου 2015,