Ειδικότερα, ο κ. Δούκας, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε σήμερα, γνωστοποίησε τις προσπάθειες που θα καταβάλει η διοίκηση του ΟΛΑ, με την αρωγή και του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Πάνου Σκουρλέτη, έστω και στην εκπνοή του χρόνου, για να συμπεριληφθεί και πάλι στην επιλογή της αναδόχου εταιρείας που πρόκειται να αναδειχθεί τις επόμενες μέρες.
Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό (2014) και τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, τα τρία λιμάνια που είχαν επιλεγεί για την αποθήκευση των υλικών κατασκευής του αγωγού ήταν της Αλεξανδρούπολης, της Θεσσαλονίκης και της Καβάλας. Στη συνέχεια όμως υπήρξε τροποποίηση των μελετών και του σχεδιασμού των σημείων μεταφοράς και αποθήκευσης, με αποτέλεσμα ο λιμένας της Αλεξανδρούπολης να εξαιρεθεί, γεγονός που αποκλείει την ευρύτερη περιοχή από τα οφέλη που θα μπορούσε να έχει από τη μεταφορά των υλικών του αγωγού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΛΑ, η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων δεν στοιχειοθετούσε αυτή την εξαίρεση, ενώ όσον αφορά στα οφέλη για το λιμάνι, ο κ. Δούκας μόνο για την αποθήκευση τα προσδιόρισε περίπου στα 53 εκατομμύρια ευρώ.