ΔΕΚΟ

26/09/2013 - 17:38

Δικαιολογητικά για έκπτωση στο λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ

Δικαιολογητικά για έκπτωση στο λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ Έκπτωσεις σε τρίτεκνους πολύτεκνους μονογονεικες οικογένειες και υπερήλικες καταναλωτές ενέκρινε το ΔΣ της ΕΥΔΑΠ σύμφωνα με έγγραφο που έχει στην διάθεση του το dikaiologitika.gr και δημοσιεύει πρώτο.
21/07/2013 - 10:59

Φυσικό αέριο δικαιολογητικά για ΑΜΕΑ

Φυσικό αέριο Ειδικές κατηγορίες Καταναλωτών με Ειδικές Ανάγκες ΑΜΕΑ προυποθέσεις δικαιολογητικά
20/07/2013 - 23:18

Φυσικό αέριο δικαιολογητικά για αφαίρεσης παροχής

Φυσικό αέριο δικαιολογητικά για αφαίρεσης παροχής Στην περίπτωση που επιθυμείτε αφαίρεση παροχής και μετρητή για λόγους κατεδάφισης ή άλλους λόγους, προσέρχεστε στα σημεία εξυπηρέτησης για να αιτηθείτε ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΤΗ με δική σας χρέωση.
20/07/2013 - 23:16

Φυσικό αέριο δικαιολογητικά αλλαγής χρήσης

Φυσικό αέριο δικαιολογητικά αλλαγής χρήσης Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε τη χρήση που έχει δηλωθεί στην αίτηση/ σύμβαση, προσέρχεστε στα σημεία εξυπηρέτησης για να αιτηθείτε ΑΛΛΑΓΗ ΧΡΗΣΗΣ.
20/07/2013 - 23:11

Φυσικό Αέριο αύξηση φορτίου δικαιολογητικά

ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ ΑΥΞΗΣΗ ΦΟΡΤΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ Σε περίπτωση που απαιτείται ΑΥΞΗΣΗ ΦΟΡΤΙΟΥ, προσέρχεστε στα σημεία εξυπηρέτησης για να κάνετε τη σχετική αίτηση.
20/07/2013 - 23:02

Φυσικό αέριο δικαιολογητικά Αίτησης Σύνδεσης

Φυσικό αέριο δικαιολογητικά Αίτησης Σύνδεσης Εκτός από τα στοιχεία που πρέπει να συμπληρώσετε στο έντυπο αίτησης, πρέπει να επισυνάψετε και τα ακόλουθα δικαιολογητικά:  
20/07/2013 - 22:39

Δικαιολογητικά για νέα παροχή νερού απο την ΕΥΔΑΠ

Δικαιολογητικά για νέα παροχή νερού απο την ΕΥΔΑΠ
20/07/2013 - 22:33

ΕΥΔΑΠ δικαιολογητικά για μεταφορά παροχής

ΕΥΔΑΠ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΠΑΛΑΙΑΣ ΠΑΡΟΧΗΣ
20/07/2013 - 22:30

ΕΥΔΑΠ δικαιολογητικά για νέα παροχή πυρόσβεσης

ΕΥΔΑΠ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΕΑ ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΡΟΧΗ ΠΑΡΟΧΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣ
20/07/2013 - 22:26

ΕΥΔΑΠ δικαιολογητικά για παροχή ορισμένου χρόνου

ΕΥΔΑΠ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΟΧΗ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΕ ΑΚΑΛΥΠΤΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ
20/07/2013 - 22:21

ΕΥΔΑΠ Δικαιολογητικά για παροχή BOILER

ΕΥΔΑΠ Δικαιολογητικά για παροχή BOILER Ποια είναι τα δικαιολογητικά για παροχή BOILER
13/07/2013 - 17:27

Αλλαγή oνόματος στο λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ

Αλλαγή oνόματος στο λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ Διαδικασία και δικαιολογητικά για αλλαγή ονόματος στο λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ
13/07/2013 - 16:33

ΑΙΤΗΣΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΔΕΗ ΜΕ ΠΑΓΙΑ ΕΝΤΟΛΗ

Αίτηση για εξόφληση λογαριασμών της ΔΕΗ μέσω πάγιας εντολής τράπεζας Περιγραφή Απαιτούμενα δικαιολογητικά για την υποβολή αίτησης για εξόφληση λογαριασμών της ΔΕΗ μέσω πάγιας εντολής τράπεζας (ΑΠΛΟ). Δικαιολογητικά Αίτηση για εξόφληση λογαριασμών της ΔΕΗ μέσω πάγιας εντολής τράπεζας (ΑΠΛΟ) (Απαραίτητο έγγραφο) Αίτηση ΑΠΛΟ Επισυνάπτεται στο παρόν έντυπο αίτησης Φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ΔΕΗ Διαδικασία Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για να αιτηθεί την εξόφληση λογαριασμών μέσω πάγιας εντολής τράπεζας (ΑΠΛΟ), προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Βήµα 1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης. Βήμα 2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος. Βήµα 3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο). Βήµα 4 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει. Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ και παραλαμβάνει το αποδεικτικό εξόφλησης λογαριασμών μέσω πάγιας εντολής τράπεζας (ΑΠΛΟ). Σημειώσεις και επεξηγήσεις Δεν υπάρχει επιβάρυνση για το πελάτη. Για περισσότερες πληροφορίες ο πελάτης μπορεί να απευθυνθεί στο 10 500. Ο πελάτης θα ενημερωθεί για την τακτοποίηση του αιτήματός του μέσω του λογαριασμού ηλεκτρικού ρεύματος που θα φέρει την ένδειξη «ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΕΞΟΦΛΟΥΜΕΝΟΣ ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΗΣ»
13/07/2013 - 16:31

ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΔΕΗ

Αλλαγή διεύθυνσης αποστολής λογαριασμού της ΔΕΗ  Περιγραφή Απαιτούμενα δικαιολογητικά για την αλλαγή διεύθυνσης αποστολής λογαριασμού της ΔΕΗ. Δικαιολογητικά Φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ΔΕΗ Αίτηση για την αλλαγή διεύθυνσης αποστολής λογαριασμού της ΔΕΗ (Απαραίτητο έγγραφο)   Διαδικασία Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για να αιτηθεί την αλλαγή διεύθυνσης αποστολής λογαριασμού της ΔΕΗ, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Βήµα 1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης. Βήμα 2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος. Βήµα 3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο). Βήµα 4 :Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει. Σημειώσεις και επεξηγήσεις Δεν υπάρχει επιβάρυνση για το πελάτη. Για περισσότερες πληροφορίες ο πελάτης μπορεί να απευθυνθεί στο 10 500. Για τον απαιτούμενο χρόνο ικανοποίησης του αιτήματος μπορείτε να ενημερωθείτε από την αρμόδια για την έκδοση της τελικής πράξης υπηρεσία.
13/07/2013 - 16:16

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΟΜΜΕΝΗΣ ΣΦΡΑΓΙΔΑΣ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΜΕΤΡΗΤΗ ΤΗΣ ΔΕΗ

Αντικατάσταση κομμένης σφραγίδας κιβωτίου μετρητή της ΔΕΗ     Αρμόδιος φορέας: Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού (ΔΕΗ)    Κωδικός υπηρεσίας: 2152    Νομικό πλαίσιο: ΦΕΚ τ. Β 135/06.02.2006 Περιγραφή Ενημερωθείτε σχετικά με την αντικατάσταση κομμένης σφραγίδας κιβωτίου μετρητή της ΔΕΗ. Δικαιολογητικά     Φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ΔΕΗ     Αίτηση για την αντικατάσταση κομμένης σφραγίδας κιβωτίου μετρητή της ΔΕΗ     (Απαραίτητο έγγραφο) Διαδικασία Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για να αιτηθεί την αντικατάσταση κομμένης σφραγίδας κιβωτίου μετρητή της ΔΕΗ, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.     Βήµα 1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης.     Βήμα 2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος.     Βήµα 3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο).     Βήµα 4 :Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει.     Σημειώσεις και επεξηγήσεις     Υπάρχει επιβάρυνση για τον πελάτη. Ο πελάτης θα ενημερώνεται για το ποσό που πρέπει να καταβάλει, είτε μέσω του 10500, ή με επιστολή στις περιπτώσεις που απαιτείται σχετική μελέτη της ΔΕΗ. Υπάρχει δυνατότητα ενσωμάτωσης της δαπάνης στον πρώτο λογαριασμό ρεύματος. Για τον απαιτούμενο χρόνο ικανοποίησης του αιτήματος μπορείτε να ενημερωθείτε από την αρμόδια για την έκδοση της τελικής πράξης υπηρεσία.
13/07/2013 - 16:15

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΠΑΣΜΕΝΟΥ ΤΖΑΜΙΟΥ ΜΕΤΡΗΤΗ ΔΕΗ

Αντικατάσταση σπασμένου τζαμιού κιβωτίου μετρητή της ΔΕΗ     Αρμόδιος φορέας: Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού (ΔΕΗ)    Κωδικός υπηρεσίας: 2154    Κόστος: Υπάρχει επιβάρυνση για τον πελάτη.    Νομικό πλαίσιο: ΦΕΚ τ. Β 135/06.02.2006 Περιγραφή Απαιτούμενα δικαιολογητικά για την αντικατάσταση σπασμένου τζαμιού κιβωτίου μετρητή της ΔΕΗ. Δικαιολογητικά     Φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ΔΕΗ     Αίτηση για την αντικατάσταση σπασμένου τζαμιού κιβωτίου μετρητή της ΔΕΗ     (Απαραίτητο έγγραφο) Διαδικασία Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για να αιτηθεί την αντικατάσταση σπασμένου τζαμιού κιβωτίου μετρητή της ΔΕΗ, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.     Βήµα 1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης.     Βήμα 2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος.     Βήµα 3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο).     Βήµα 4 :Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει.     Σημειώσεις και επεξηγήσεις          Υπάρχει επιβάρυνση για τον πελάτη. Ο πελάτης θα ενημερώνεται για το ποσό που πρέπει να καταβάλει, είτε μέσω του 10500, ή με επιστολή στις περιπτώσεις που απαιτείται σχετική μελέτη της ΔΕΗ. Υπάρχει δυνατότητα ενσωμάτωσης της δαπάνης στον πρώτο λογαριασμό ρεύματος.    Για τον απαιτούμενο χρόνο ικανοποίησης του αιτήματος μπορείτε να ενημερωθείτε από την αρμόδια για την έκδοση της τελικής πράξης υπηρεσία    
13/07/2013 - 16:13

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΙΚΡΟΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΤΗΣ ΔΕΗ

Αντικατάσταση μικροαυτόματου της ΔΕΗ λόγω βλάβης     Αρμόδιος φορέας: Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού (ΔΕΗ)    Κωδικός υπηρεσίας: 2153    Κόστος: Υπάρχει επιβάρυνση για τον πελάτη.    Νομικό πλαίσιο: ΦΕΚ τ. Β 135/06.02.2006 Περιγραφή Υποβολή αίτησης για την αντικατάσταση μικροαυτόματου της ΔΕΗ λόγω βλάβης. Δικαιολογητικά     Φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ΔΕΗ     Αίτηση για την αντικατάσταση μικροαυτόματου της ΔΕΗ λόγω βλάβης     (Απαραίτητο έγγραφο) Διαδικασία Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για να αιτηθεί την αντικατάσταση μικροαυτόματου της ΔΕΗ λόγω βλάβης, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.     Βήµα 1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης.     Βήμα 2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος.     Βήµα 3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο).     Βήµα 4 :Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει.     Σημειώσεις και επεξηγήσεις    Υπάρχει επιβάρυνση για τον πελάτη. Ο πελάτης θα ενημερώνεται για το ποσό που πρέπει να καταβάλει, είτε μέσω του 10500, ή με επιστολή στις περιπτώσεις που απαιτείται σχετική μελέτη της ΔΕΗ. Υπάρχει δυνατότητα ενσωμάτωσης της δαπάνης στον πρώτο λογαριασμό ρεύματος.    Για τον απαιτούμενο χρόνο ικανοποίησης του αιτήματος μπορείτε να ενημερωθείτε από την αρμόδια για την έκδοση της τελικής πράξης υπηρεσία
13/07/2013 - 16:10

ΑΝΥΨΩΣΗ ΦΡΕΑΤΙΟΥ ΕΥΔΑΠ

Ανύψωση φρεατίου ΕΥΔΑΠ - Αρμόδιος φορέας: ΕΤΑΙΡΙΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ (ΕΥΔΑΠ) Υ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ.
13/07/2013 - 16:00

ΑΠΟΞΗΛΩΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ Χ.Τ. (ΚΑΛΩΔΙΟΥ, ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΤΗ) ΤΗΣ ΔΕΗ

Αποξήλωση παροχής Χ.Τ. (καλωδίου, κιβωτίου και μετρητή) της ΔΕΗ     Αρμόδιος φορέας: Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού (ΔΕΗ)    Κωδικός υπηρεσίας: 2155    Κόστος: Μηδέν    Νομικό πλαίσιο: ΦΕΚ τ. Β 135/06.02.2006 Περιγραφή Απαιτούμενα δικαιολογητικά για την αποξήλωση παροχής Χ.Τ. της ΔΕΗ (καλωδίου, κιβωτίου και μετρητή). Δικαιολογητικά     Αίτηση για την αποξήλωση παροχής Χ.Τ. (καλωδίου, κιβωτίου και μετρητή) της ΔΕΗ     (Απαραίτητο έγγραφο)     Φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ΔΕΗ     Τίτλοι Ιδιοκτησίας Ακινήτου Διαδικασία Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για να αιτηθεί την αποξήλωση παροχής Χ.Τ. (καλωδίου, κιβωτίου και μετρητή) της ΔΕΗ, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.     Βήµα 1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης.     Βήμα 2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος.     Βήµα 3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο).     Βήµα 4 :Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει.     Σημειώσεις και επεξηγήσεις     Το αίτημα υποβάλλεται μόνο από τον ιδιοκτήτη του ακινήτου.     Για τον απαιτούμενο χρόνο ικανοποίησης του αιτήματος, καθώς και για τυχόν επιπλέον δικαιολογητικά οι ενδιαφερόμενοι θα ενημερώνονται από την αρμόδια για την έκδοση της τελικής πράξης υπηρεσία.
13/07/2013 - 15:31

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΙΚΙΑΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΔΕΗ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΙΚΙΑΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΔΕΗ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΠΟΙΟΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΔΕΙΤΕ ΕΑΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ
Σελίδα 1 από 2