Δικαιολογητικά:
01. Φωτογραφίες κτιρίου (μετά την αποκατάσταση των όψεων)
02. Υπεύθυνη Δήλωση του δικαιούχου/ (Απαραίτητο έγγραφο)
03. Αντίγραφο έγκρισης επιχορήγησης
04. Αίτηση για την καταβολή επιχορήγησης για την αποκατάσταση - συντήρηση των όψεων κτιρίου (Γ' στάδιο)/ (Απαραίτητο έγγραφο)
05. Υπεύθυνη Δήλωση εγκαταστάτη κεντρικής κεραίας/ Το κείμενο της Υπεύθυνης Δήλωσης θα δηλώνεται ότι: «
στην οικοδοµή που βρίσκεται επί της οδού.... Αρ.... συνοικία.... ΤΚ.... ολοκλήρωσα τις εργασίες: 1) Καθαίρεσα και αποµάκρυνα όλες τις ατοµικές κεραίες τηλεοπτικού σήµατος, 2) Εγκατέστησα κεντρική κεραία στο δώµα και προς την πλευρά του ακάλυπτου καθώς και όλο τον εξοπλισµό (ενισχυτής, καλωδιώσεις, κ.λπ) που απαιτείται για τη λήψη τηλεοπτικού σήµατος από όλες τις ανεξάρτητες οριζόντιες ιδιοκτησίες (διαµερίσµατα) κατά τρόπο που η νέα εγκατάσταση λειτουργεί απολύτως ικανοποιητικά, 3) Αποµάκρυνα από την όψη της οικοδοµής και εγκατέστησα στο δώµα τις υπάρχουσες δορυφορικές κεραίες (πιάτα) κατά τρόπο που οι νέες εγκαταστάσεις λειτουργούν απολύτως ικανοποιητικά.» / (Απαραίτητο έγγραφο)
Διαδικασία:
Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για να αιτηθεί την καταβολή επιχορήγησης για την αποκατάσταση - συντήρηση των όψεων κτιρίου (Γ' στάδιο) , προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
Βήµα 1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης.
Βήμα 2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος.
Βήµα 3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο).
Βήµα 4 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει.
Ο Πολίτης προσέρχεται στη Διεύθυνση Ειδικών Έργων Αναβάθμισης Περιοχών (ΥΠΕΧΩΔΕ) και εισπράττει την επιχορήγηση για την αποκατάσταση - συντήρηση των όψεων κτιρίου (Γ' στάδιο)