Σύμφωνα με τις πληροφορίες που μεταφέρει το Cretalive.gr, ο άνδρας που νωρίτερα οδηγούσε το φορτηγό, σταμάτησε προφανώς για κάποια δουλειά, έβαλε χειρόφρενο και αποχώρησε από το σημείο.
Όμως το όχημα επειδή βρισκόταν πάνω σε ανηφόρα φαίνεται ότι το χειρόφρενο δεν στάθηκε ικανό για να το κρατήσει σταθερό και ασφαλές, με αποτέλεσμα να αρχίσει να κυλά. Μάλιστα οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι το χειρόφρενο «λύθηκε».
Ο άνδρας, που εκείνη την ώρα βρισκόταν εκτός οχήματος, μόλις αντιλήφθηκε τι συνέβαινε αμέσως προσπάθησε, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, να σταματήσει την τρελή πορεία του φορτηγού με τα χέρια.
Αμέσως σήμανε «συναγερμός» και στο σημείο κλήθηκε ασθενοφόρο του Κέντρου Υγείας Άνω Βιάννου. Από εκεί μεταφέρθηκε στο Βενιζέλειο για να τους παραχθούν οι πρώτες βοήθειες.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν νεώτερα για την κατάσταση της υγείας του.
Να βάλω ή να μη βάλω ταχύτητα στην ανηφόρα;
Πολλοί είναι οι οδηγοί που παρκάρωντας το όχημά τους σε ανηφόρα κυριεύονται από το εξής δίλημμα: «Να "κουμπώσω" 1η ταχύτητα ή "νεκρά"»;
Εφόσον παρκάρουμε σε δρόμο με μεγάλη κλίση και το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου μας κοιτάζει προς τα πάνω, τότε καλό είναι να επιλέξουμε την 1η ταχύτητα.
Ο λόγος έγκειται στο γεγονός ότι ακόμα και αν λυθεί για οποιοδήποτε λόγο το χειρόφρενο, το αυτοκίνητό μας δεν θα τσουλήσει και θα παραμείνει στη θέση του. Αντίστοιχα, όταν σταθμεύουμε σε κατηφόρα, καλό είναι να βάζουμε όπισθεν.
Παράλληλα, σε αντίθεση με ό,τι πιστεύουν πολλοί οδηγοί, η στάθμευση με σχέση στο κιβώτιο δεν προκαλεί την παραμικρή φθορά σε αυτό και ως εκ τούτου δεν πρέπει να ανησυχούμε ότι με αυτό τον τρόπο θα χρειαστεί, αργά ή γρήγορα, να επισκεφτούμε το συνεργείο.
Διαφορετικά το αυτοκίνητο θα σβήσει και θα «κλωτσήσει», με κίνδυνο να χτυπήσουμε ένα άλλο όχημα που είναι παρκαρισμένο μπροστά ή πίσω μας.