Την ελληνική συμμετοχή στο Εθνικό Περίπτερο που διοργανώθηκε από την Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου ΑΕ) αποτέλεσαν περισσότεροι από 200 εκθέτες, καθώς φιλοξενήθηκε η πλειονότητα των ελληνικών επιχειρήσεων, καθώς και οι Περιφέρειες Αττικής, Στερεάς Ελλάδας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Η ελληνική συμμετοχή ήταν η 6η μεγαλύτερη μεταξύ των 104 χωρών που συμμετείχαν και, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση του οργανισμού, «ήδη έχει πραγματοποιηθεί ένα πρώτο κύμα follow-up ενεργειών, προκειμένου να κινητοποιηθεί περαιτέρω το ενδιαφέρον των ξένων επιχειρήσεων, με τις όποιες υπήρξε επαφή σχετικά με τις επενδυτικές ευκαιρίες που παρουσιάστηκαν και να παρασχεθεί λεπτομερέστερη πληροφόρηση για το επιχειρηματικό-επενδυτικό περιβάλλον στην Ελλάδα».
Στην κατεύθυνση της προσέλκυσης επενδύσεων, οι προσπάθειες εστιαστήκαν στην προώθηση συγκεκριμένων επενδυτικών έργων που διατηρεί ο οργανισμός στο επενδυτικό του χαρτοφυλάκιο. Αποδέκτης της δράσης αυτής ήταν εξωστρεφείς επιχειρήσεις από ευρωπαϊκές χώρες-στόχους, όπως Γαλλία, Ιταλία, Ολλανδία, Βέλγιο, Ισπανία, από χώρες της Μέσης Ανατολής και της Ασίας, όπως Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Σαουδική Αραβία, Κίνα, καθώς και της Αμερικής, κυρίως ΗΠΑ, αλλά και χώρες της Λατινικής Αμερικής. Συνολικά, πραγματοποιήθηκαν 25 διμερείς συναντήσεις στους τομείς των γαλακτοκομικών, της παραγωγής χυμών, αλλά και αρωματικών υλών για τη χυμοποιεία, των ξηρών καρπών, του επεξεργασμένου κρέατος, του εμφιαλωμένου επιτραπέζιου νερού και των φρέσκων φρούτων και λαχανικών.
Τη σημασία της ανάδειξης του αγροτοδιατροφικού τομέα ως έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας τόνισε με τις δηλώσεις του και ο πρόεδρος της Enterprise Greece Χρήστος Στάικος. Ο κ. Στάικος αναφέρθηκε στη στρατηγική κατεύθυνση της Enterprise Greece για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών προϊόντων, αλλά και τη διαμόρφωση εθνικού brand ειδικά για το δυναμικά εξελισσόμενο αυτό τομέα: «Με το μήνυμα "Invest in Taste", θέλουμε να τονίσουμε το γεγονός ότι, όποιος επιλέγει τα ελληνικά προϊόντα, στην ουσία, κάνει μία επένδυση στη γεύση, στην ποιότητα και, ουσιαστικά, στην ίδια τη ζωή, και, απευθύνοντας, παράλληλα, ένα ξεκάθαρο κάλεσμα για συνεργασία σε επενδυτές και εμπόρους του κλάδου των Τροφίμων και Ποτών», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Στάικος.
Παράλληλα, με στόχο την προώθηση στη γαλλική αγορά της ελληνικής γαστρονομίας και των ποιοτικών ελληνικών προϊόντων, κατά τη διάρκεια της έκθεσης, πραγματοποιήθηκε μία σειρά από δράσεις και εκδηλώσεις: Στο Εθνικό Περίπτερο λειτούργησε ειδικά διαμορφωμένος χώρος εστιατορίου, υπό την επίβλεψη της σεφ Ντίνας Νικολάου και των εστιατορίων Evi Evane. Στο εστιατόριο παρουσιάζονταν μέσα από γευστικές προτάσεις τα προϊόντα των Ελλήνων εκθετών.
Επίσης, όλα τα απογεύματα η κ. Νικολάου με τη συμμετοχή διάσημων Γάλλων γαστρονόμων, pastry chef και chef μαγειρικής, όπως ο Sebastien Ripari, ο Gontran Cherrier και ο Stephan Perrote, δημιούργησαν με ελληνικά προϊόντα νέες γαστρονομικές προτάσεις, σε ζωντανές επιδείξεις μαγειρικής.