Σε κάθε περίπτωση, όσοι κατάφεραν να φτάσουν τη διαδικασία έως το τέλος, διαπίστωναν ότι η ηλεκτρονική σελίδα του «Άτλαντα» παρουσίαζε μεγάλες δυσκολίες, για να γίνει η απαραίτητη εκτύπωση, στην οποία αναγράφονται τα πλήρη στοιχεία του ασφαλισμένου, όπως επίσης και ο χρόνος ασφάλισής του, ανά ταμείο. Επιπρόσθετα, φάνηκε ότι δεν έχει γίνει ακόμα, η μεταφορά όλων των στοιχείων από το ΕΤΑΠ – ΜΜΕ. Έτσι, ενώ μπορούσαν να βρεθούν τα έτη προϋπηρεσίας από το ΙΚΑ και τον ΟΑΕΕ, δεν μπορούσε να γίνει το ίδιο για όσους είχαν προϋπηρεσία, που καταγράφηκε στο ΕΤΑΠ – ΜΜΕ.
Υπενθυμίζεται ότι το σύστημα «Άτλας» φιλοδοξεί σε πρώτη φάση να ενσωματώσει τον χρόνο ασφάλισης για τα έτη από το 1994 και μετά, δηλαδή για την τελευταία 20αετία. Εντός του 2015, η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ), έχει θέσει ως στόχο να καταφέρει να ενσωματώσει στον «Άτλαντα» και τον χρόνο ασφάλισης πριν από το 1994. Υπολογίζεται ότι έχουν ήδη καταγραφεί για την τελευταία 20αετία πάνω από 22,8 δισ ημέρες ασφάλισης. Όταν το σύστημα «Άτλας» ολοκληρωθεί, θα μπορεί να εντοπίσει με ακρίβεια τις συνολικές ημέρες ασφάλισης του ασφαλισμένου, ακόμα και εάν πρόκειται για περιπτώσεις διαδοχικής ασφάλισης, δηλαδή εμπλέκονται περισσότερα από ένα, ασφαλιστικά ταμεία. Έτσι, οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να εντοπίσουν και πιθανά κενά ασφάλισης ή σημεία που πρέπει να διορθωθούν.