Με βάση λοιπόν αυτά τα δεδομένα η Mercedes-Benz θα περιορίσει τα βασικά της μοντέλα που προσφέρουν μικρότερο κέρδος ανά μονάδα, ενώ παράλληλα θα επενδύσει κυρίως (άνω του 75% του συνολικού ποσού) στις μεσαίες και κορυφαίες κατηγορίες.
Στο μέλλον θα διαχωρίσει τη γκάμα της σε τρεις κατηγορίες:
- την κορυφαία Top-End Luxury,
- την μεσαία Core Luxury και
- τη βασική Entry Luxury.
Ως στόχο θέτει την αύξηση κατά 60% του μεριδίου των πωλήσεών της στην Top-End κατηγορία έως το 2026, σε σχέση με το 2019.
Top-End Luxury - Τι θα περιλαμβάνει
Η προϊοντική γκάμα στην κατηγορία Top-End Luxury θα περιλαμβάνει όλα τα μοντέλα από την υπερπολυτελή μάρκα Mercedes-Maybach και την σπορ Mercedes-AMG, τα κορυφαία ηλεκτρικά αυτοκίνητα της μάρκας Mercedes-EQ (η σεντάν EQS και η EQS SUV), την S-Class, την G-Class και το μεγάλο SUV GLS.
Όπως αναφέρει το όνομά της, η Core Luxury θα περιλαμβάνει τον… προϊοντικό πυρήνα της Mercedes-Benz, όπως τις C-Class και E-Class που συνήθως καταγράφουν τον μεγαλύτερο αριθμό πωλήσεων. Και σε αυτή την κατηγορία θα υπάρχουν αρκετά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, όπως η EQE και η EQE SUV.
Το σημείο εισόδου στη γκάμα της Mercedes-Benz αποτελούν τα compact μοντέλα. Η διοίκηση της εταιρείας θα περιορίσει τις προτάσεις στην κατηγορία, από 7 σε 4 αυτοκίνητα. Παράλληλα όμως θα αναβαθμίσει την τεχνολογία τους, όταν λανσαριστεί η να πλατφόρμα ΜΜΑ το 2024.
Επιπρόσθετα, θα δοθεί έμφαση στις συλλεκτικές και περιορισμένης παραγωγής εκδόσεις, οι οποίες αποφέρουν το μεγαλύτερο κέρδος ανά όχημα.